Setari Cookie-uri

Am o problema legata de anticonceptionalele Karissa!

Buna seara! Am o intrebare, mai exact 2. De 6 zile iau anticonceptionale Karissa, tratament pt un chist ovarian, sunt date de medicul ginecolog in urma unor analize evident, timp de 3luni Astazi e a 6a zi, eu le-am luat din prima zi de ciclu doar ca inca mai am o sangerare mica.. este normal? Cat mai poate tine? Si a doua problema este probabil sa am dureri de cap de la aceste pastile.. am patit de 2x pana acum. Intreb pentru ca eu am luat anticonceptionale ( Mycroginon )acum 3 ani timp de 6luni si nu am avut nici o reactie adversa doar ingrasare din pacate. Ce ma puteti sfatui? Iar legat de protectia sexuala am inteles ca daca le iau din prima zi de ciclu, protectia este dupa a 7a pilula ? Multumesc. O seara buna! Ana D.
Ana_Robert_1
Postat pe 9 Aprilie 2013 23:42
buna,

si eu am luat karissa timp de 2 ani..este normal sa ai acea sangerare mica...si la mine a fost la fel..si a tinut cam o luna...deci nu ai de ce sa iti faci griji:) cat despre durerile de cap..daca persista mai bine consulti un medic...
kudika185312
Postat pe 28 Aprilie 2013 16:10
Buna
Si eu iau Karissa de 3 luni de zile tot din acelasi motiv. Sangerare eu am avut 7 zile si docorul mi-a spus ca este normal. Insa eu nu am avut dureri de cap, eu mi-am facut niste analize care pe baza lor mi-au fost recomandate aceste anticonceptionale. Pana sa incep pastilele Karissa, am luat Yasmin recomandate de alt doctor fara anlize si aveam dureri de cap zilnice si aproape 24 din 24.
kudika481295
Postat pe 28 Aprilie 2013 17:20
Buna. Am luat si eu Karissa timp de 3 luni, si e normal sa ai dureri de cap. e un efect advers care trece dupa prima luna.
adyna2905
Postat pe 29 Aprilie 2013 06:23