Setari Cookie-uri

Rucsandra Hurezeanu 'O femeie echilibrata si implinita este o femeie frumoasa'

Rucsandra Hurezeanu este o femeie de succes in afaceri, cunoscuta si apreciata pentru cariera ei. Intr-un scurt interviu ne-a oferit cateva detalii despre stilul personal care ii contureaza brandul si nu in ultimul rand, ne-a vorbit despre secretul frumusetii fara varsta.

Rucsandra Hurezeanu este o femeie de succes in afaceri, cunoscuta si apreciata pentru cariera ei. Intr-un scurt interviu ne-a oferit cateva detalii despre stilul personal care ii contureaza brandul si nu in ultimul rand, ne-a vorbit despre secretul frumusetii fara varsta.

Rucsandra Hurezeanu Recent ati fost premiati la Campioni in business, premiu care vine la 6 ani de existenta Ivatherm . Privind in urma, ce impresii aveti?


Da, intr-adevar am primit un premiu special pentru utilizarea resurselor naturale romanesti. Acest premiu ma motiveaza si ma inspira sa continui in ceea ce fac. Eforturile noastre sunt remarcate si apreciate, e un moment de bucurie. Pe de alta parte cred ca Romania are nevoie de acest model de business care sa imbine tehnologia tarilor avansate cu resursele noastre naturale, inovatia cu traditia.

Stiu ca aveti experienta in domeniul medical - ati putea sa ne spuneti in ce a constat aceasta si cum v-a ajutat sa puneti bazele Ivatherm?

Ivatherm este rezultatul pasiunii mele mai vechi pentru cosmetice si produse de ingrijire a pielii. A fost o imbinare fericita intre aceasta fascinatie pentru creme, texturi, parfumuri si cunostintele acumulate in facultate si in industria farmaceutica unde lucrasem aproape 10 ani inainte.

Ivatherm este prima marca romaneasca de dermatocosmetice, formule unice, exclusive, concepute cu ajutorul cercetatorilor francezi si fabricate in contract de submanufactura in Franta, tara cu cea mai mare expertiza in cosmetologie. Clientii nostri cei mai importanti sunt medicii dermatologi, iar 80% dintre colegii mei sunt medici sau farmacisti. E important sa avem un limbaj comun si sa intelegem imediat mecanismele de actiune ale activilor nostri cosmetici, metodele de evaluare ale eficacitatii si sigurantei produselor. Studiile de business in Franta si Romania insa mi-au fost la fel de utile in construirea companiei si a marcii Ivatherm.

De ce ati ales dermocosmetice si nu ati produse cosmetice clasice?


Produsele dermato-cosmetice sunt produse de ingrijire a pielii sensibile. Am vazut o oportunitate extraordinara in estimarile recente ale Organizatiei Mondiale a Sanatatii care prevad ca, in urmatorii ani, 50% din oameni vor suferi o alergie, iar dintre acestia, 70% vor avea o repercusiune cutanata. Este de departe piata cea mai dinamica si mai de viitor, atit in Romania cit si la nivel mondial.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
6 Decembrie 2011
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.