Comunicat de presă

Prin intermediul Google Programmatic Remarketing, Facebook & Instagram Dynamic Ads, utilizatorii Retargeting.biz vor putea să creeze campanii de retargetare a vizitatorilor magazinelor lor online și a celor care au abandonat coșul înainte de a finaliza o comandă prin ad-uri atât pe Google AdWords și rețeaua parteneră de website-uri, cât și pe Facebook și Instagram, totul realizându-se în mod automat, cu un continut personalizat pentru fiecare vizitator/utilizator în parte.

“Pe lângă abilitatea de a retargeta vizitatorii magazinului online, aceste noi funcționalități ne permit să oferim utilizatorilor Retargeting.biz abilitatea de a achiziționa noi clienți prin campanii de targetare a persoanelor care împart anumite trăsături cu clienții lor existenți (fie că este vorba despre trăsături demografice sau despre interese). Acest tip de campanie poate fi realizată atât pe Google AdWords și reteaua parteneră de website-uri, cât și pe Facebook și Instagram, și diferă de campaniile clasice de achiziție prin faptul că această targetare pe trăsături similare are ca rezultat lead-uri care sunt pre-qualified, cu o șansă mult mai mare să convertească decât lead-urile dobândite prin campanii clasice de achiziție.

Datorită integrării prin Interfața de Programare a Aplicațiilor (API), atât cu Google, cât și cu Facebook și Instagram, orice utilizator Retargeting.biz poate începe să folosească aceste funcționalități în cateva minute și beneficiază atât de crearea și actualizarea automată a catalogului de produse, cât și de rezultate în timp real (ca și comparație, Google îți updatează în interfața sa statisticile odată la câteva ore)”, spune Rareș Bănescu, CEO & Founder Retargeting.biz.

În plus, compania lansează o nouă interfață unificată pentru toate functionalitățile Retargeting.biz. Astfel, noul admin al softului oferă o nouă interfață, mai ușor de folosit și mai intuitivă pentru toată gama de funcționalități oferite de Retargeting.biz, inclusiv Google Programmatic Remarketing si Facebook & Instagram Dynamic Ads.

sursa foto front page: shutterstock/by mtkang

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: