Setari Cookie-uri

Agenția adLemonade prezentă la Conferința Google Marketing Live 2019 din San Francisco, USA

Anabela Luca este entuziasmată de cum arată următorul an în materie de digital și crede că, în perioada următoare, vom asista la o transformare a rolului agențiilor de performance din zona tactică înspre cea de strateg și consultant. 

comunicat de presa

Zilele trecute, în San Francisco a avut loc Conferința Google Marketing Live, eveniment emblematic prin care Google anunță noi produse și servicii pe care le pune la dispoziția marketerilor în 2019 pentru a crește performanța campaniilor pe care le reprezintă.

Agenția de performance marketing adLemonade din România a fost prezentă la evenimentul din SUA. Anabela Luca, CEO adLemonade, povestește cum a fost la Google Marketing Live și ce au aflat nou și interesant participanții la conferința din San Francisco:

“In primul rând, m-a surprins amploarea evenimentului. Au fost prezenți mii de specialiști din toată lumea și s-au susținut o mulțime de prezentări și activări, demo-uri și testări de produse în beta. E impresionant cât de bine a fost organizat și implementat totul”.

Citește și:

În urma conferinței la care a participat, Anabela Luca oferă publicului din România pasionat de digital și online un sumar asupra noutăților cu privire la trendul reclamelor pe Google:

“In perioada următoare, vom vedea multe beta-uri în ceea ce privește noi strategii de licitare, smart bidding pentru noi tipuri de conversii, lansarea unui nou tool de creare de video-uri scurte de promovare pentru advertiseri, dar și noi opțiuni de segmentare a audiențelor și de customizare a rapoartelor. La acestea se adaugă noi formate de reclame, noi medii în care sunt plasate reclamele, precum și o evoluție accelerată a machine learning, care vine la pachet cu campaniile de tip smart”, povestește CEO-ul adLemonade.

Anabela Luca este entuziasmată de cum arată următorul an în materie de digital și crede că, în perioada următoare, vom asista la o transformare a rolului agențiilor de performance din zona tactică înspre cea de strateg și consultant.

Citește și:

“In acest context, agențiile de digital marketing vor trebui să se reinventeze constant pentru a se adapta la nevoile clienților și la soluțiile digitale disponibile, ba chiar să le anticipeze”, conclude fondatoarea agenției adLemonade și, totodată trainer atestat Google.

Vizionare placuta


Kudika
29 Mai 2019
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.