Kudika
29 Mai 2019

Anabela Luca este entuziasmată de cum arată următorul an în materie de digital și crede că, în perioada următoare, vom asista la o transformare a rolului agențiilor de performance din zona tactică înspre cea de strateg și consultant. 

comunicat de presa

Zilele trecute, în San Francisco a avut loc Conferința Google Marketing Live, eveniment emblematic prin care Google anunță noi produse și servicii pe care le pune la dispoziția marketerilor în 2019 pentru a crește performanța campaniilor pe care le reprezintă.

Agenția de performance marketing adLemonade din România a fost prezentă la evenimentul din SUA. Anabela Luca, CEO adLemonade, povestește cum a fost la Google Marketing Live și ce au aflat nou și interesant participanții la conferința din San Francisco:

“In primul rând, m-a surprins amploarea evenimentului. Au fost prezenți mii de specialiști din toată lumea și s-au susținut o mulțime de prezentări și activări, demo-uri și testări de produse în beta. E impresionant cât de bine a fost organizat și implementat totul”.

În urma conferinței la care a participat, Anabela Luca oferă publicului din România pasionat de digital și online un sumar asupra noutăților cu privire la trendul reclamelor pe Google:

“In perioada următoare, vom vedea multe beta-uri în ceea ce privește noi strategii de licitare, smart bidding pentru noi tipuri de conversii, lansarea unui nou tool de creare de video-uri scurte de promovare pentru advertiseri, dar și noi opțiuni de segmentare a audiențelor și de customizare a rapoartelor. La acestea se adaugă noi formate de reclame, noi medii în care sunt plasate reclamele, precum și o evoluție accelerată a machine learning, care vine la pachet cu campaniile de tip smart”, povestește CEO-ul adLemonade.

Anabela Luca este entuziasmată de cum arată următorul an în materie de digital și crede că, în perioada următoare, vom asista la o transformare a rolului agențiilor de performance din zona tactică înspre cea de strateg și consultant.

“In acest context, agențiile de digital marketing vor trebui să se reinventeze constant pentru a se adapta la nevoile clienților și la soluțiile digitale disponibile, ba chiar să le anticipeze”, conclude fondatoarea agenției adLemonade și, totodată trainer atestat Google.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: