Tot ce trebuie să știi pentru a slăbi ca la carte

Tot ce trebuie să știi pentru a slăbi ca la carte

Vezi ce trebuie să faci dacă vrei să dai jos rapid kilogramele în plus!

Știm deja că sexul feminin mai este supranumit și sexul frumos, iar frumusețea cere uneori și sacrificii pe care, de cele mai multe ori, femeile le fac pentru a se simți fericite, mulțumite cu sine, apreciate și validate atât de partenerii lor, cât și de celelalte persoane, în speță tot femei.

În grupurile de doamne și domnișoare amănuntele chiar contează și fac diferența, mai ales amănuntele care țin de partea vestimentară și de cea a siluetei corporale. În multe dintre cazuri, chirurgia remodelatoare este adesea soluția cea mai simplă pentru întruchiparea idealului feminin de frumusețe fizică, chiar dacă presupune riscuri și costuri financiare destul de ridicate.

Dacă și tu faci parte dintre acele femei care prin autodeterminare, motivație și puțin ajutor pot face față unui stil de viață echilibrat, care să aducă și beneficii tonusului exterior, atunci hai să explorăm împreună ce ar trebui să faci pentru a te menține mereu la silueta dorită!

  1. Îmbină un regim echilibrat cu remediile pentru slăbit

Este de la sine înțeles că în absența unei diete alimentare și a unui plan zilnic de hrană, nu există pastile si produse pentru slabit care să își facă efectul pe termen lung. Eficacitatea acestora este demonstrată în baza unui regim alimentar bazat pe ordine și cumpătare. Desigur, nu trebuie minimizate în nici un moment beneficiile acestor remedii care echilibrează tonusul interior și reglează anumite procese ce țin de buna funcționare a metabolismului. Spre exemplu, ceaiul verde are efecte antioxidante, fiind indicat nu doar în curele de detoxifiere și de slăbire, dar și pentru îmbunătățirea funcțiilor cerebrale, ameliorarea unor boli de piele și chiar protejarea sistemului cardiovascular.

  1. Nu te înfometa

A slăbi nu înseamnă nicidecum să îți privezi organismul de hrană, aceasta fiind o necesitate biologică ce nu trebuie pusă la îndoială. Secretul este să mănânci în cantități moderate sau, cum spune o expresie populară, „să mănânci pentru a trăi și nu să trăiești pentru a mânca!”.

Hrana are rolul său indiscutabil pentru a supraviețui, iar înfometarea poate provoca afecțiuni grave, așa cum este ulcerul, stări de leșin și anxietate, precum și pierderea capacității de control și concentrare.

  1. Compensează cu mai mulți carbohidrați buni

Așa cum probabil știi deja, există 2 tipuri de carbohidrați: carbohidrați buni (bogați în fibre și care nu îngrașă) și carbohidrați răi (recomandați pentru a fi cu precădere evitați). Fibrele îmbunătățesc controlul glicemiei, ajută la scăderea colesterolului și reduc riscul de boli cronice din care fac parte și diabetul zaharat, cancerul colorectal și bolile de inimă. Dintre alimentele bogate în fibre, sunt recomandate legumele și leguminoasele precum broccoli, spanac, varză de Bruxelles, cartofi dulci, fasole uscată, linte și fructele precum mere, pere, fructe de pădure și portocale. De asemenea, dieteticienii americani recomandă evitarea consumului de pâine albă, paste, covrigei, produse de patiserie, bomboane și sucuri carbogazoase.

  1. Adoptă o viață activă

Sportul și mișcarea sunt modalități de ardere a caloriilor provenite din consumul de alimente, menținând astfel un stil de viață armonios, care respectă maxima latină a unei minți sănătoase într-un corp sănătos.

Așa cum explică dr. Lee Kaplan, directorul Institutului de Obezitate, Metabolism și Nutriție din cadrul Spitalului General Massachusetts, Statele Unite ale Americii: „Toată lumea ar trebui să fie activă fizic, să facă mișcare moderată cu regularitate deoarece în acest fel protejează inima, reducând riscul de boli cardiovasculare”, exercițiile fizice nu sunt deci doar un pretext al unui fizic de invidiat, ci și o conduită de viață pentru sănătatea organismului.

5. Respectă orele de somn

Un somn suficient și odihnitor se estimează a fi în intervalul a 7-9 ore pe noapte. În această perioadă organismul are timp să se relaxeze și să se pregătească pentru o nouă zi cu noi experiențe la care tu îl supui. Ultimele studii arată că nu e suficient să dormim o treime din zi, ci mai importante sunt orele pe care le petrecem pe tărâmul viselor. Mai exact, se pare că oricine își dorește să se trezească a doua zi zen trebuie să meargă la culcare în jurul orei 21:40 pentru a avea timp pentru tehnicile de relaxare specifice. Depășirea sau neîncadrarea în acest timp alocat odihnei înseamnă un surplus de stres și de oboseală, care pot conduce la creșteri bruște în greutate și dezechilibre psihologice și fiziologice greu de gestionat dacă nu sunt observate la timpul potrivit.

Sursă foto: Unsplash

Vizionare placuta


Kudika
5 August 2021
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri