Alina Bratu este una dintre acele femei superbe, a caror sarm este eclipsat numai de realizarile profesionale. Nu, nu este fotomodel, ci PR manager URBB – Tuborg si coordonatoarea campaniei "Umbrela Verde", probabil cel mai important proiect de responsabilizare fata de mediu din tara noastra.

Par deshidratat, aspru si lipsit de stralucire? Am gasit solutia!

Va invitam in urmatoarele randuri sa faceti cunostinta cu Alina Bratu in cadrul primului interviu dintr-un nou proiect Kudika ce isi propune ca in urmatoarele luni sa va prezinte mai multe femei de succes de la care putem invata si pe care le putem admira.

In primul rand, cat de multumita sunteti de rezultatele campaniei Umbrela Verde pe 2009, in special avand in vedere rolul jucat in cadrul festivalului Callatis?

Umbrela Verde este o campanie de responsabilizare fata de mediu, initiata de Tuborg Romania, in vara anului 2007. Obiectivele campaniei sunt sa schimbe o mentalitate profund gresita a romanilor: "Gestul meu nu conteaza" si sa-i convinga ca, impreuna, trebuie sa pastram Romania curata.

Umbrela Verde este un proiect special pentru mine, fiind o campanie pe care am pregatit-o mult timp si careia i-am dedicat toate resursele. Aceasta campanie imi este foarta draga si cred in cauza ei, precum si in faptul ca se poate schimba mentalitatea oamenilor daca le oferi argumentele potrivite. Inca de la lansarea campaniei Umbrela Verde am avut rezultate bune, fapt care ne-a incurajat si ambitionat sa obtinem mai mult prin fiecare actiune planificata.

Anul acesta, dupa aproape 2 ani de la lansarea Umbrela Verde in care am desfasurat actiuni de responsabilizare si educare, am decis ca este momentul sa fim si mai aproape de sustinatorii proiectului Umbrela Verde din tara, prin actiuni specifice fiecarui oras.

Astfel, Cluj, Timisoara, Brasov, Constanta si Mangalia, s-au alaturat celor mai verzi orase din Romania, in urma unor actiuni de 3 zile, in care au fost implicati peste 1000 de voluntari. Bilantul celor 5 evenimente desfasurate in tara arata ca romanii sunt tot mai preocupati de mediul inconjurator si reciclare, peste 12 tone de deseuri fiind colectate, in jur de 600 de saci de gunoi au fost stransi din zonele ecologizate, cu sprijinul celor 1000 de voluntari implicati. De asemenea, actiunile de responsabilizare a soferilor, derulate cu sprijinul Politiei Rutiere din fiecare oras, s-au dovedit un succes, aproape 10.000 de stickere cu mesajul „Eu nu arunc gunoi pe strada” fiind distribuite, in schimbul a circa 200 de saci de gunoi colectat din masinile participantilor la trafic.

Blue Lagoon Clean lansează cel mai mare centru din Sud-Estul Europei destinat procesării 100% ecologice a hainelor
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: