Setari Cookie-uri

Alina Bratu: Profit la maxim de moment!

Alina Bratu este una dintre acele femei superbe, a caror sarm este eclipsat numai de realizarile profesionale. Nu, nu este fotomodel, ci PR manager URBB Tuborg si coordonatoarea campaniei "Umbrela Verde", probabil cel mai important proiect de responsabilizare fata de mediu din tara noastra. Va invitam in urmatoarele randuri sa faceti cunostinta cu Alina Bratu in cadrul primului interviu dintr-un nou proiect Kudika ce isi propune ca in urmatoarele luni sa va prezinte mai multe femei de succes de la care putem invata si pe care le putem admira.

Ce latura a vietii dv. are prioritate – cand aveti de ales, intre a participa la un eveniment familial si la unul corporativ, programate in acelasi timp, cum va impartiti in doua?

Este foarte greu de raspuns... exista situatii cand nu pot lipsi de la evenimentele corporate si acestea au prioritate, insa cand sunt evenimente familiale importante fac tot posibilul sa fiu prezenta. Am marele noroc de a avea sustinerea familiei, lucru care ma ajuta enorm. Fara intelegerea si sprijinul lor nu m-as fi putut dezvolta atat de mult profesional.

Ce v-a convins sa va implicati intr-o campanie eco-friendly? Ati fost de mica interesata de mentinerea planetei curata?

Inca din copilarie am avut respect fata de mediul inconjurator, lucru datorat valorilor si educatiei pe care mi le-au transmis parintii mei. Mama mea este profesoara de biologie si de mic copil m-a invatat sa iubesc florile, iarba, verdele, curatenia. Nu pot spune ca am fost constienta din copilarie de importanta curateniei si a pastrarii spatiilor verzi pentru planeta, insa am inteles ca pastrarea acestora este un lucru de bun simt si ca trebuie sa respectam resursele care exista pe aceasta planeta.

Umbrela Verde a aparut ca urmare a mai multor motive rationale, dar si emotionale. Rational vorbind, inainte de a lansa aceasta campanie am efectuat mai multe cercetari pentru a afla importanta acestui subiect si pentru a avea o baza solida in construiea strategiei. Din punct de vedere emotional, cu totii suntem neplacut impresionati de ceea ce vedem in jur si de nepasarea multora in ceea ce priveste acest subiect. De aceea campania noastra a pornit de la baza, de la schimbarea mentalitatii oamenilor, aratand cat de usor este sa faci un gest simplu, dar care poate insemna atat de mult. Si pot spune ca intreaga echipa care lucreaza pentru aceasta campanie crede din tot sufletul in aceasta cauza si in schimbarea pe care o putem face daca gandim de doua ori inainte sa aruncam gunoiul pe jos sau sa distrugem un spatiu verde.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
18 Septembrie 2009
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.