Top-modelul Kate Moss, care a implinit 40 de ani pe 16 ianuarie, este noua imagine a campaniei lansate de casa de moda britanica Alexander McQueen, pentru colectia primavara - vara 2014, informeaza contactmusic.com, potrivit Mediafax.
Campania isi propune sa surprinda "emblematicul top-model britanic in ipostaza unei femei ce pare din alta lume, intr-un spatiu sumbru si suprarealist", au declarat reprezentantii casei de moda britanice.
Intr-un clip realizat de fotograful Steven Klein in Londra de Est, Kate Moss intra intr-o casa parasita si urca treptele, cadrele suprinse dand impresia ca top-modelul britanic ar fi fost urmarit de cineva.
Pentru realizarea acestui clip, Steven Klein s-a inspirat din thrillerul britanic din anii '60 "Omul care ucide/ Peeping Tom", in care un asasin in serie ucide femeile si foloseste o camera pentru a inregistra expresia ingrozita a acestora in momentul mortii.
Kate Moss, care apare pentru prima oara in campania publicitara a casei de moda, a fost prietena cu Alexander McQueen si a "defilat" sub forma unei holograme in timpul prezentarii colectiei toamna-iarna 2006 a designerului britanic, care s-a sinucis in februarie 2010.
Alexander McQueen a devenit "copilul teribil" al modei dupa ce a fost descoperit de Isabella Blow, care era redactor la revista de specialitate Tatler. Ea a cumparat toate hainele realizate de acesta pentru show-ul sau de absolvire, contra sumei de 5.000 de lire sterline.
Alexander McQueen s-a sinucis in data de 11 februarie 2010, la o saptamana dupa ce mama acestuia a incetat din viata.
Devenita celebra dupa ce a pozat intr-o reclama din anii '90 pentru Calvin Klein, alaturi de Mark Wahlberg, Kate Moss a aparut pe copertele a peste 300 de reviste de moda din toata lumea.
Kate Moss a ocupat locul al patrulea in topul Forbes al celor mai bine platite modele din lume in anul 2012, cu venituri de 5,7 milioane de dolari.
In decembrie 2013, Kate Moss a fost recompensata cu Special Recognition Award, pentru cei 25 de ani de cariera, la gala British Fashion Awards, de la Londra.
foto interior: Facebook
foto prima pagina: Guliver/ Splash News
Spune-ti parerea!