comunicat de presa
-
Kudika
20 de perechi de sandale, sub 200 de lei, pentru un look estival de...
-
Kudika
Hidrogenul, combustibilul viitorului? Înscrie-te gratuit la Energy...
-
Kudika
Answear a lansat noua campanie “Îmbracă-ți viața în momente...
-
Kudika
STRAY KIDS, SENZAȚIA K-POP & ACTRIȚA MADELYN CLINE ALĂTURI DE TOMMY...
-
Kudika
Sinéad O’Dwyer setează standardele pentru design incluziv în cadrul...
-
Alexandra Chivu
Paște în culori: Cele mai frumoase rochii pentru a te remarca de Paște
-
Kudika
SARBATORESTE PASTELE IN HAINE NOI
-
Kudika
Trend alert: estetica Cowboy inspirată de Beyoncé
-
Kudika
Singurul sfat de care ai nevoie în modă: Alege mereu piese atemporale!
Ideea de real people reflecta o abordare cu totul noua pentru brandul Fashion Days, care isi propune sa se apropie mai mult de clientii sai prin comunicarea de brand. Conceptul creativ al noii campanii a pornit de la analiza nevoilor si intelegerea motivelor intrinseci care stau la baza comportamentelor de cumparare ale clientilor si vorbeste despre rolul pe care il au hainele in obtinerea succesului, atat in plan profesional, cat si pe plan personal.
In completarea executiilor anterioare, noua campanie adreseaza, in mod direct, tipologii diverse de oameni si incurajeaza definirea unui stil personal. Ambasadorii sezonului toamna/iarna Fashion Days sunt oameni obisnuiti, care nu au profesie de modele in viata reala. Acestia sunt vedetele spot-ului TV si vor fi prezenti, in continuare, pe toate canalele de comunicare ale brandului.
„Pentru a gasi acele persoane potrivite sa ilustreze mesajul noii campanii, timp de o luna, ne-am intalnit cu peste 100 de oameni, zariti in cafenele, persoane recomandate de prieteni si chiar colegi. In selectia personajelor din campania de lansare a sezonului toamna/iarna, am pus accentul mai mult pe autenticitate si mai putin pe perfectiunea jocului actoricesc.
Analizand comportamentul de consum al celor peste 700.000 de clienti care comanda cu incredere de pe Fashion Days in Romania, Bulgaria si Ungaria, se remarca predispozitia spre o viata activa, motiv pentru care, peste 70% din comenzi sunt plasate de pe dispozitivele mobile, direct din aplicatia Fashion Days sau din browser. In topul brandurilor pe care clientii si le doresc si le adauga in mod frecvent in sectiunea FAVORITE sunt: NEXT, GUESS, Fossil, Desigual, Puma, United Colors of Benetton.
Campania toamna/iarna introduce 27 de branduri noi pe Fashiondays.ro, clientii avand acces la nume precum: Bronx, Cheap Monday, Folli Follie, Michael Kors Studio, Minnetonka, Norton, Pippi.
Spotul publicitar din cadrul campaniei a fost realizat de catre departamentul de creatie si productie Fashion Days, impreuna cu agentia de creatie Graffiti BBDO si casa de productie DeFilm Production, fiind filmat de Barna Nemethi, regizor si Alex Galmeanu, DOP al productiei, care a realizat si pictorialele sezonului, in calitate de fotograf al campaniei.
Noua campanie de comunicare Fashion Days va beneficia de un plan de comunicare 360 in toate cele trei tari in care activeaza: de la TV, online, print si pana la activari in social media.
Spune-ti parerea!