Setari Cookie-uri

Românii preferă să facă fashion shopping la 10 seara și comandă cel mai des de pe un dispozitiv mobil

Timp economisit, acces facil, oferte speciale și cea mai amplă varietate de facilități de livrare și retur, acestea sunt criteriile care îi fac pe români să utilizeze tot mai mult aplicația Fashion Days, potrivit celei mai recente analize a obiceiurilor de cumpărare ale clienților.

Comunicat de presă

  • Peste 3 comenzi plasate, în medie, de un client Fashion Days, în primele 9 luni ale anului
  • Aplicația Fashion Days, platforma preferată de clienții din România: peste 60% dintre comenzi făcute de pe un dispozitiv mobil
  • Facilitatea de retur, extinsă înainte de Black Friday

Astfel, în primele nouă luni ale anului, peste 60% dintre comenzile efectuate de clienții din România au venit din platforma mobilă a Fashion Days, în creștere față de aceeași perioadă a anului trecut. Cea mai importantă evoluție a fost înregistrată în Bulgaria, unde ponderea aplicației Fashion Days a crescut cu 10%, aproape 1 din 2 comenzi fiind plasată de pe un dispozitiv mobil.

La nivel regional, în perioada menționată, un client Fashion Days din România și Bulgaria a efectuat, în medie, 3 comenzi, în timp ce un client din Ungaria a plasat aproximativ 2,7 comenzi. O comandă a inclus în medie 2 produse, în România și Ungaria, iar în Bulgaria o medie de 1,75 produse.

Citește și:

Femeile sunt, în continuare, cele mai interesate de noile trenduri din fashion, astfel că includ, în medie, aproape 5 articole / comandă, de patru ori mai multe decât bărbații.

Fashion Days

România și Ungaria preferă shopping-ul de seară

În ceea ce privește orele preferate pentru fashion shopping, acestea sunt diferite în funcție de platforma aleasă.

Astfel, în cazul aplicației Fashion Days, aproape una din 10 comenzi din România și Ungaria este plasată seara târziu. Ora de vârf pentru clienții din România este 22:00, iar pentru cei din Ungaria 23:00. În schimb, în cazul articolelor vestimentare comandate prin intermediul desktop-ului, clienții românii preferă ora 11:00, iar cei maghiari ora 23:00.

Clienții din Bulgaria sunt mai matinali, astfel că, atât în cazul aplicației cât și al opțiunii desktop, orele de vârf sunt 10:00 și, respectiv, 11:00.

Citește și:

Ceasurile – cele mai căutate produse

Topul celor mai căutate produse este diferit, la nivel regional. Dacă în România și Bulgaria pe primul loc sunt ceasurile, clienții din Ungaria au căutat cel mai des genți. Pe locul doi s-au plasat rochiile, în România, sandalele, în Bulgaria și gecile, în Ungaria.

Tot ceasurile sunt și cele mai scumpe produse vândute, un model Longines în România și un exemplar Burberry în Ungaria. În Bulgaria, două genți, de la Miu Miu și Prada, au reprezentat cele mai scumpe achiziții.

Clienții Fashion Days se îmbracă pentru viața pe care o doresc

La nivel de branduri, cele mai dorite și adăugate în Wishlist-ul Fashion Days sunt: Nike, în România, Converse, în Bulgaria, și Desigual, în Ungaria.

Citește și:

„Ne bucurăm să vedem că noua noastră filozofie este tot mai atractivă pentru clienți, care aleg să se îmbrace pentru viața pe care o doresc. Cei mai mulți par să își dezvolte un stil casual, deoarece în topul celor mai comandate produse regăsim tricourile și pantofii sport, în toate cele trei țări în care Fashion Days activează. Doar în cazul Ungariei, femeile au preferat rochiile, în detrimentul tricourilor”, spune Robert Berza, General Manager Fashion Days.

Un alt numitor comun al regiunii este și modalitatea de livrare a comenzilor, pe primul loc fiind serviciile de curierat. Totuși, alternativa ridicării personale a coletelor din Oficiile Poștale devine tot mai atractivă pentru clienții din România și Ungaria, în timp ce în Bulgaria a doua opțiune preferată este cea a livrării în punctele de ridicare ale curierilor.

Citește și:

De aceea, Fashion Days va extinde facilitatea de retur cu ocazia Black Friday.

Fashion Days

„Am lansat deja returul în Poșta Română pentru clienții din București și Ilfov, iar rezultatele vorbesc de la sine. 25% dintre retururile din București și Ilfov au fost aduse de clienții noștri într-un Oficiu Poștal sau într-unul dintre cele 3 showroom-uri (Băneasa, Titan, Crângași), astfel că am decis extinderea acestei opțiuni la nivelul tuturor Oficiilor Poștale în care livrăm, din întreaga țară. Clienții noștri vor putea beneficia de acest serviciu chiar dinainte de cea mai mare zi de fashion shopping din an: Black Friday”, adaugă Robert Berza.

sursa foto front page: shutterstock/by kaspars grinvalds

Vizionare placuta


Kudika
30 Octombrie 2018
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.