Încălțăminte pentru femei: pantofi cu toc vs fără toc

Încălțăminte pentru femei: pantofi cu toc vs fără toc

Oricare ar fi preferința dvs., este important să aveți de ales! Așadar, în unele cazuri, o pereche de tocuri ar putea fi mai potrivită, iar în alte cazuri o talpă mai înaltă ar putea fi mai bună, pentru cineva care nu este atât de sigură pe picioare. La fel este și pentru balerini, s-ar putea să preferați un vârf rotunjit cu un toc nestructurat în timp ce alții ar putea prefera un vârf ascuțit cu o curea pentru gleznă.

Confortul ar trebui să fie întotdeauna cel mai mare motiv pentru alegerea unei perechi de pantofi de damă. De aceea există o mulțime de diferențe între a purta pantofi dama de la eMag cu sau fără toc. Dar care variantă este mai bună? Să aflăm!

De exemplu, când vine vorba de exerciții fizice, este important să vă asigurați că picioarele dvs. sunt pe deplin sprijinite. Datorită acestui fapt, trebuie să purtați întotdeauna încălțăminte sport potrivită.

Când mergeți cu tocuri, centrul de greutate este modificat și, în mod natural, toată greutatea dvs. este susținută de gleznă și partea din față, mai rotunjită, a piciorului. Pentru o stabilitate maximă, trebuie să folosiți călcâiul și pentru a vă stabiliza, iar pantofii fără toc vă vor permite să faceți acest lucru.

Dacă sunteți mai îngrijorat de uzura de zi cu zi și de impactul pe care un anumit tip de încălțăminte îl poate avea asupra sănătății dvs., s-ar putea să fiți surprinsă să auziți că atât tocurile, cât și pantofii fără toc au dezavantajele lor.

Efectele purtării tocurilor pentru perioade lungi de timp pot exercita o presiune nejustificată asupra picioarelor și gleznelor, în special tocurile înalte. În timp, acest lucru poate duce la degenerarea articulațiilor din picior - în special degetele de la picioare - determinând modificarea acestora și formarea de monturi. Monturile pot fi extrem de dureroase și pot duce la complicații suplimentare, cum ar fi vezicule și răni. Singura modalitate de a elimina un mont este prin intervenția chirurgicală corectivă, deci este imperativ ca pantofii pe care îi purtați să fie adecvați și să vă ofere susținere atunci când vine vorba de purtarea pe termen lung.

Asta nu înseamnă că purtați tot timpul pantofi de damă plați fără probleme. Dezavantajul lor este că nu oferă întotdeauna sprijinul corect al piciorului, lucru care poate provoca căderea arcadelor dvs., adică a mușchiului din tălpile picioarelor. Acesta se poate contracta, ducând la o afecțiune numită fasciită plantară. Branțurile simple de susținere pot ajuta la prevenirea acestui lucru.

Nici monturile nu sunt exclusivi pentru purtătorii de tocuri! Purtarea constantă a încălțămintei plate cu vârful ascuțit, de exemplu, forțează degetele de la picioare într-o poziție nefirească, determinând îmbinările să se repoziționeze în timp.

Prevenirea este mai bună decât vindecarea

Ambele tipuri de incaltaminte dama pot provoca răni. Cu toate acestea, tocurile pot fi puțin mai problematice. A purta tocuri zilnic vă poate micșora tendonul lui Ahile, ceea ce vă poate supune la un risc mai mare de rănire atunci când faceți activități în timp ce purtați pantofi, inclusiv exerciții precum jogging. Pentru a preveni aceste tipuri de probleme, vă recomandăm alternarea diferitelor tipuri de încălțăminte, astfel încât s-ar putea să purtați pantofi plați pentru a ajunge la și de la serviciu, dar să purtați tocuri în jurul biroului. Acest lucru va limita, de asemenea, numărul de ore pe care le petreceți cu tocuri.

Când purtați tocuri, puteți face câteva lucruri pentru a preveni problemele:

  • Asigurați-vă că există o amortizare adecvată în partea din față a degetului. Amintiți-vă că există o cantitate mare de presiune pusă pe degetele de la picioare, astfel încât un nivel bun de suport va ajuta la protejarea împotriva rănilor.
  • Asigurați-vă că există suficient spațiu în partea din față, pentru a vă putea agita degetele de la picioare. Degetele aglomerate nu numai că pot provoca monturi, dar pot încuraja și probleme precum piciorul de atlet, deoarece degetele de la picioare nu sunt capabile să „respire” corect.
  • Vă recomandăm un toc de 5 cm sau mai puțin dacă intenționați să le purtați pentru o perioadă lungă de timp. În plus, alegeți un toc mai gros, cum ar fi un toc bloc, pentru un sprijin maxim.
  • Evitați să purtați pantofi cu uzură excesivă pe tocuri sau tălpi. Acest lucru poate cauza probleme cu mersul și nu numai că vă pune presiune pe tălpi, ci și pe picioare și pe spate.

Pentru a nu ignora pericolele purtării încălțămintei plate, iată câteva sfaturi care ar putea să vă ferească picioarele:

  • După cum am menționat, pantofii pot provoca probleme cu arcadele căzute, cum ar fi fasciita plantară, dacă nu sunt complet confortabile. Evitați purtarea pe termen lung a încălțămintei super plate cu tălpi subțiri, deoarece acestea oferă cel mai puțin sprijin. Dacă le purtați în mod regulat, investiți într-o pereche bună de branțuri de susținere.
  • Dacă dezvoltați arcade căzute și vă provoacă durere, remediați situația imediat. Continuând să purtați pantofi plați cu această afecțiune poate provoca ruperea tendoanelor de la baza picioarelor, o leziune invalidantă care vă va face destul de incapacitat pentru ceva timp.

Sursa foto: Unsplash

Vizionare placuta


Kudika
25 Mai 2021
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri