Cele 8 modalitati ale Florentinei de a arata impecabil de sarbatori

Cele 8 modalitati ale Florentinei de a arata impecabil de sarbatori
Kudika
9 Decembrie 2009

Se apropie sarbatorile ! Reuniuni in familie, colinde, cadouri si... multa, multa mancare! Desigur, masa traditionala de Craciun reprezinta o adevarata placere, dar ea satisface numai anumite dorinte, nelasand loc pentru o silueta de invidiat pentru petrecerea de Anul Nou. Asadar, m-am gandit sa va ajut cu cateva trucuri pentru a supravietui tentatiilor supracalorice din aceasta perioada.

Se apropie sarbatorile ! Reuniuni in familie, colinde, cadouri si... multa, multa mancare! Desigur, masa traditionala de Craciun reprezinta o adevarata placere, dar ea satisface numai anumite dorinte, nelasand loc pentru o silueta de invidiat pentru petrecerea de Anul Nou. Asadar, m-am gandit sa va ajut cu cateva trucuri pentru a supravietui tentatiilor supracalorice din aceasta perioada.

1. Inlocuieste dulciurile cu legume si fructe !

Prajituri, cozonaci, torturi... O bomba de calorii! Trebuie sa le inlocuim pe cat posibil cu fructe, crude sau sub forma de sucuri. Si apropo de bauturi, incercati sucul de portocale, ca tot se gasesc peste tot in perioada asta si eliminati, astfel, carbogazoasele, care contin foarte mult zahar si coloranti. Sa nu mai spun de alcool. Stiti cate calorii are un pahar de vin ? 100. Asadar, sa nu exagerati cu vinul.

2. Invata sa iti pacalesti corpul si creierul !

Beti cate un pahar, doua de apa cu 20-30 de minute inainte de masa. Odata asezate la masa, luati imbucaturi mici de mancare si mestecati bine. Nu va grabiti, savurati gusturile. Ii dati astfel timp creierului sa va induca senzatia de satietate (dureaza in jur de 20 de minute).

3. Apuca-te de miscare !

Fa miscare dimineata, cel putin 20 de minute inainte de micul dejun, pentru a consuma din rezerva de grasime. Putem sa facem aceste exercitii impreuna dimineata, in cadrul emisiunii mele, « Sport cu Florentina », de la 8:20, pe Prima TV, de luni pana vineri. Seara, ocupa-te de tonifierea musculaturii, cel putin 15 minute.

4. Gustari benefice intre mese

Consumul de hidrati de carbon cu ardere lenta sustine serotonina. Consumati ca gustare mere cu nuci, pentru a va mentine nivelul zaharului in sange in limite normale.

5. Elibereaza-ti organismul de toxine !

Din cauza alimentatiei neregulate si bogate in grasimi a meselor de sarbatori, toxinele se acumuleaza in organism. O modalitate simpla de eliminare a toxinelor este sa consumati o supa de legume, in care se toaca 2 legaturi de patrunjel. In felul acesta, « speli » organismul de reziduri. Consumati la masa de pranz doar aceasta supa pana la Anul Nou, fiind o modalitate eficienta de a da jos 2 kg in 6 zile. Patrunjelul contine vitamina A, C, E, B, mangan, fier, fosfor, magneziu, potasiu, iod, sodiu, are un continut mai mare de fier decat spanacul si mai multa vitamina C decat portocalele.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri