Limbajul frumusetii - Tu vorbesti BEAUTYISH?

 Limbajul frumusetii - Tu vorbesti BEAUTYISH?
Kudika
11 Septembrie 2013

Frumusetea este o stare de spirit

Frumusetea are propriul sau limbaj. Acesta nu poate fi transmis exclusiv prin intermediul cuvintelor. Frumusetea se simte, se traieste dar mai ales, vine din interior.

O femeie fericita este o femeie frumoasa. Mai mult de atat, frumusetea este o experienta profund personala si intima. Iar eu am ales sa o impartasesc cu voi.

Limbajul frumusetii – BEAUTYish- a fost lansat oficial pe 29 august in cadrul unui BEAUTYish Retreat organizat la Domeniul Greaca. Am avut onoarea sa fiu invitata alaturi de alte 14 femei care scriu in fiecare zi despre frumusete si despre esenta acesteia.

Nu m-am incadrat niciodata in tiparele clasice de beauty. Intotdeauna mi s-a parut ca am nasul prea mare, sunt predispusa la ingrasare si am in fiecare zi o "bad hair day".

De la MINERALIUM Dead Sea am invatat ca frumusetea incepe de la o atitudine sanatoasa iar acest lucru se vede la suprafata pielii.

Pentru a sustine aceasta idee, am fost lasata pe mana artistilor Genoveva Haralambie&Corina Ciobanu (Make-up) si Lucia Baciu(Hair) pentru pregatirea unui shooting BEAUTYish alaturi de fotograful Stefan Stoica.

Vestimentatia a fost asigurata de Kinga Varga, care a mizat pe o colectie angelica si material fluide, ce au pus in evidenta feminitatea participantelor la eveniment. O alta protagonista a shooting-ului a fost Livia Dila, imaginea brand-ului Kinga Varga, ce a fost fotografiata intr-o piesa “cu aripi”.

In pregatirea sedintei foto si cu inima in gat, mi-am gasit timp pentru a testa unul dintre produsele vedeta MINERALIUM Dead Sea, scrubul pentru corp cu sare si uleiuri aromatice din lavanda si mar. A fost dragoste la prima utilizare.

Ca toate celelalte produse MINERALIUM Dead Sea, acesta contine minerale de la Marea Moarta care ajuta la oxigenarea tesuturilor. Pielea a ramas catifelata si am fost invaluita pe tot parcursul zilei intr-o aroma subtila.

Mai mult de atat, uleiul continut de scrub hidrateaza foarte bine si nu am simtit nevoia sa folosesc un produs suplimentar, in ciuda faptului ca inainte de utilizare, pielea mea a fost extrem de uscata din cauza clorului din piscina.

Eu am avut intotdeauna tenul gras si am dus lupte seculare cu luciul pielii si puncte negre. Prin urmare, inainte ca makeup artistul Genoveva Haralmbie sa-si foloseasca pensulele cu pricepere, ea mi-a rasfatat fata cu tonerul matifiant din gama Matte&Clear.

Cat ai zice Beautyish, am scapat de aspectul lucios si incarcat al pielii iar porii au fost curatati imediat. Pentru a completa efectul, Genoveva a folosit crema hidratanta pentru piele grasa din aceeasi gama. Ce a iesit, vedeti mai jos.

Scopul unei sedintei foto cu femei obisnuite care stau de regula in spatele camerei a urmat filosofia brandului de cosmetice MINERALIUM Dead Sea: scoate in evidenta naturaletea, sensibilitatea si atitudinea unei femei.

„Orice femeie stie ca frumusetea este un limbaj ce nu se transmite prin semne sau litere, este un limbaj al obiceiurilor si simturilor!

MINERALIUM Dead Sea isi propune sa invete fiecare femeie cum sa isi valorifice frumusetea, sa o evidentieze, cum sa si-o mentina si mai ales, cum sa transmita celor din jur starea de fericire! BEAUTYish este un concept educational despre frumusete si stare de bine!”, declara Anca Axente, Brand Manager MINERALIUM Dead Sea Romania.

Campania “Do you speak BEAUTYish?” va fi conturata de numeroase actiuni marca MINERALIUM Dead Sea: sedinte de make-up in reteaua de magazine Plafar, cursuri de ingrijire si make-up intr-o locatie ce va fi anuntata in scurt timp.

Brand-ul Mineralium Dead Sea, lansat in Romania in anul 2012, pune la dispozitie in reteaua de magazine Plafar si in magazinul online, cele patru game disponibile in tara : HydraSource, Matte&Clear, YouthSource, Mineral Therapy.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: