Setari Cookie-uri

Cosmetice de clasa

Peste tot: in reviste, la televizor sau pe marele ecran, suntem asaltate de chipuri perfecte...desavarsite din toate punctele de vedere! Cum reusesc sa arate atat de bine? Secretul unui machiaj de coperta, daca-l mai putem numi secret: cosmeticele profesionale!

Peste tot: in reviste, la televizor sau pe marele ecran, suntem asaltate de chipuri perfecte...desavarsite din toate punctele de vedere! Cum reusesc sa arate atat de bine? Secretul unui machiaj de coperta, daca-l mai putem numi secret: cosmeticele profesionale!

Cel mai puternic si mai influent brand din industria produselor cosmetice profesionale si, totodata, lider mondial, M.A.C. (Makeup Art Cosmetics), este prezent in peste 60 de tari din lumea intreaga...mai putin la noi. Fie ca ne place sau nu, din pacate trebuie sa recunoastem ca ne-am cam obisnuit sa fim ocoliti de brandurile “cu greutate” (si nu doar din fashion) in ceea ce priveste prezenta pe piata locala. Dar vorba aceea: daca nu vine muntele la Mohamed, merge Mohamed la munte...Asa ca haideti sa descoperim impreuna ce inseamna Make-up Art Cosmetics, pe scurt M.A.C...sau altfel spus unul dintre trendsetter-ii in materie de frumusete.

Cum s-a nascut M.A.C...

Istoria Make-up Art Cosmetics incepe in 1985, atunci cand make-up artistul si fotograful Frank Toskan si Frank Angelo, patronul unui lant de saloane de frumusete, nemultumiti de calitatea produselor disponibile pe piata la acea vreme, au decis sa ia atitudine, creand M.A.C., o impresionanta colectie de produse si instrumente de make-up destinate profesionistilor. Fotograful din Toskan, in special, simtea acut lipsa unor unor produse versatile si de incredere, care sa fie compatibile atat cu lumina reflectoarelor, cat si cu cea din studiouri.

M.A.C. a fost conceput ca o marca nediscriminatorie, pentru toti si toate, indiferent de varsta, rasa sau sex, principiu care, a devenit de altfel, mai tarziu, motto-ul companiei: All ages, all races, all sexes.
Word of mouth

M.A.C. a cunoscut celebritatea prin cea mai buna, simpla si eficienta metoda de promovare - “word of mouth” - (printre ai carei adepti se numara si renumitul lant de cafenele Starbucks) - bazata, in exclusivitate, pe incredere.

Make-up artisti, fotomodele si celebritati deopotriva au contribuit la cresterea exploziva a notorietatii acestui brand. M.A.C. a devenit, in scurt timp, sinonim cu glamour, gratie calitatii exceptionale a produselor, utilizate cu succes in industria cinematografica si televiziune.

M.A.C. astazi
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
26 Octombrie 2007
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.