Dieta de weekend

Dieta de weekend
Kudika
19 Decembrie 2008

Saptamana viitoare vin Sarbatorile, asa ca weekend-ul acesta este ideal pentru a tine o dieta de purificare intensa a organismului, pregatindu-l astfel pentru excesele culinare pe care le facem in aceasta perioada. Dieta pe care ti-o propunem este lejera, are efect de purificare si energizare si, in plus, te va ajuta sa pierzi un kilogram in doua zile este exact ceea ce aveai nevoie inainte de Sarbatori! Partea buna este ca aceasta dieta nu este deloc restrictiva, nu exista ore fixe de masa, ci este bazata doar pe recomandari de alimente si bauturi ce iti vor purifica organismul si te vor face sa te simti energica!

Saptamana viitoare vin Sarbatorile, asa ca weekend-ul acesta este ideal pentru a tine o dieta de purificare intensa a organismului, pregatindu-l astfel pentru excesele culinare pe care le facem in aceasta perioada. Dieta pe care ti-o propunem este lejera, are efect de purificare si energizare si, in plus, te va ajuta sa pierzi un kilogram in doua zile – este exact ceea ce aveai nevoie inainte de Sarbatori! Partea buna este ca aceasta dieta nu este deloc restrictiva, nu exista ore fixe de masa, ci este bazata doar pe recomandari de alimente si bauturi ce iti vor purifica organismul si te vor face sa te simti energica!

In fiecare dimineata
: Incepe-ti ziua cu o jumatate de litru de apa plata! Inainte de a te da jos din pat, bea o jumatate de litru de apa plata la temperatura camerei, pentru a-ti hidrata organismul dupa orele de somn.

Sambata

Mic dejun: suc natural de citrice; dupa 15 minute, ceai verde.

Pranz: o portie medie (300 gr.) de legume fierte sau preparate la abur, 200 gr. de carne alba (peste slab, pui sau curcan).
Desert: un iaurt mic, degresat, cu miere si cateva bucati de fructe proaspete (mere, mango, banana).

Cina
: o portie mica de quinoa sau hrisca fiarta.

Ca gustari intre mese, poti bea doua pahare de limonada – preparata cu apa, lamaie si miere; de asemenea, poti manca si doua fructe kiwi.

Duminica

Mic dejun: un bol de hrisca cu lapte si scortisoara (se prepara la fel ca orezul cu lapte, numai ca are un gust diferit).

Pranz: o portie medie (300 gr.) de legume fierte sau preparate la abur, 200 gr. de carne alba (peste slab, pui sau curcan) .
Desert: un iaurt mic, degresat, cu miere si cateva bucati de fructe proaspete (mere, mango, banana).

Cina: shake de banane si lapte degresat (se amesteca in blender sau cu mixerul 2 banane si o cana de lapte degresat)

In aceasta zi este recomandat sa nu iei gustari intre mese, insa daca ti se face foarte foame poti lua cateva lingurite de miere.

Precizari:

Consuma multe lichide
! Este recomandat ca in fiecare zi sa bei 2 L de apa plata, o jumatate de litru de suc natural de portocale si o jumatate de litru de ceai verde sau ceai alb.

Vizionare placuta

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.




Setari Cookie-uri