1. Ai grija cum trebuie de corpul tau. Mananca si bea in cantitati rezonabile. Atunci cand consumi mai mult alcool sau mai multa mancare elimini stresul pe moment, dar il maresti pe termen lung.

Par deshidratat, aspru si lipsit de stralucire? Am gasit solutia!

2. Fa exercitii de aerobica in mod regulat. Propune-ti sa faci acest lucru 30 de minute pe zi in aproape toate zilele saptamanii.

3. Programeaza-ti o activitate relaxanta in fiecare zi. Poate fi vorba despre un hobby, de o plimbare sau de o simpla meditatie linistita.

4. Tine un jurnal. Daca iti notezi ceea ce ti se intampla poti privi lucrurile in ansamblu.

5. Exprima-ti convingerile. Apara-ti drepturile si credintele � respectandu-le pe ale celorlalti. Nu te gandi ca trebuie sa corespunzi mereu asteptarilor celorlalti.

6. Preia controlul asupra vietii tale � pana la un punct. Controleaza ceea ce poti si lasa restul in urma.

7. Organizeaza-ti timpul eficient. Cere ajutorul atunci cand este nevoie, stabileste-ti prioritatile, stabileste-ti un ritm al tau � si rezerva-ti timp pentru tine.

8. Traieste in concordanta cu valorile tale. Cu cat actiunile tale iti vor reflecta mai mult convingerile, cu atat te vei simti mai bine.

9. Stabileste-ti obiective si asteptari realiste. Este sanatos sa recunosti ca nu poti avea succes 100% in toate domeniile in acelasi timp.

10. Dezvolta-ti o atitudine iertatoare. Lasa-i pe oameni in voia lor. Lasa-i sa-si faca meseria. Aminteste-ti ca nu esti manager-ul general al universului.

11. Atunci cand te simti coplesita, aminteste-ti de acele lucruri pe care le faci bine.

4Femina, pentru ca meriti sa te simti bine in corpul tau!
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: