Vara este anotimpul bucuriei și al optimismului. Chiar și așa înainte de vacanță sau la întoarcere, grijile ne pot copleși. Iată ce poți face pentru a trăi fiecare zi din august cu zâmbetul pe buze.

Luptă să fii fericită azi

foto interior si prima pagina: Elena Yakusheva, Shutterstock

1. Găsesște cea mai frumoasă priveliște din jurul tău

Contemplarea unui apus sau a răsăritului de soare, un trandafir înflorit, zâmbetul cuiva sau formele neobșnuite ale norilor te pot ajuta să ai o stare de spirit mai pozitivă.

Orice îți atinge sufletul are puterea de a-ți ridica vibrația și schimba percepția.

2. Amintește-ți de clipele fericite.

Atunci când te surprinzi gândind negativ sau fiind îngrijorată, gândește-te la clipele fericite din viața ta.

Poate fi vorba de primul tău animal de companie, primul sărut, logodna ta, dansul pe plajă. O simplă amintire fericită este suficientă pentru a-ți schimba starea de spirit într-una pozitivă.

3. Așteaptă cu nerăbdare o activitate interesantă pe care dorești să o faci în viitor

Chiar dacă- trăiești în prezent, planificarea unor activități viitoare poate fi distractivă și interesantă. Simte bucuria doar când te gândești la asta.

Acest lucru nu numai că îți schimbă focusul mental dar îți și crește vibrația.

4. Fă o listă a recunoștinței

Atunci când mintea se concentrează asupra a ceea ce nu funcționează în viața ta, te concentrezi mai ales pe lucrurile pe care nu le ai sau dorești să le eviți. Poți evita această capcană făcând o listă cu motive de recunoștință. Astfel, îți schimbi mentalitatea lipsei într-un a abundenței. De asemenea, conștientizezi cât de mult ai cu adevărat, dar tinzi să ignori.

5. Imaginează-ți că ești îmbrățișată de oamenii pe care îi iubești

Imbrățișarea unei persoane iubite sau dragi este una dintre cele mai frumoase experinețe din lume. Atunci când nu este la îndemână, foloseșt-ți mintea.

Vizualizează că ești îmbrățișată de cineva apropiat. Simte căldura acestei îmbrățișări iubitoare și imaginează-ți ce i-ai spune persoanei respective.

Gândurile tale se vor schimba instantaneu iar emoțiile tale vor deveni iubitoare și pozitive.

6. Oprește-te din ceea ce faci, respiră și revin-o în momentul prezent

Când simți că emoțiile și gândurile negative gonesc prin mintea ta, opreșt-te. Aruncă o privire în jurul tău, conștientizeazș-ți emoțiile, respiră adânc timp de un minut. Astfel vei reveni în momentul prezent și îți vei reaminti de puterea ta. Astfel, îți vei îndrepta atenția spre pozitiv. Poate că nu ai încă puterea de a controla gândurile care îți vin în minte însă ai puterea și capacitatea de a alege asupra a ceea ce te concentrezi.

Dragostea întărește sufletul, în timp ce ura și tristețea îl distrug
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Vizionare placuta