Este ora 7:30. Cu ochii obosiți întinzi mâna către telefon, bâjbâind să scapi de zgomotul oribil al alarmei. Te scufunzi în saltea și tot ce îți dorești este să mai dormi puțin. Ochii se închid... și ești din nou pe tărâmul viselor. Te trezești o oră mai târziu. Ai întârziat. Sari din pat de parcă ar fi luat foc ceva, arunci pe tine câteva haine și o iei la fugă către birou.

10 Pași pentru a păstra fericirea în viața ta

La birou eșți atât de concentrată pe treburile pe care trebuie să le rezolvi încât nici nu îți dai seama cum trece timpul. Uneori uiți chiar să și mănânci.

Rutina ta zilnică este tot mai plictisitoare și simți că nu mai faci nimic cu viața ta. Nu mai ai timp pentru a face ceva.

Am găsit pe success.com câteva sfaturi de la antreprenori de succes care știu cum să își planifice timpul astfel încât să se poată bucura și de lucrurile frumoase ale vieții:

foto interior si prima pagina: Captblack76 Shutterstock

1. Setează anumite intervale de timp când nu lucrezi

Concentrarea asupra muncii este o mare scuză pentru a nu avea grijă de tine. Stabilește anumite intervale de timp în care să nu lucrezi și încearcă să petreci momente speciale cu familia și cu prietenii dragi. Astfel de momente ar putea fi dimineața (înainte de a merge la birou) și seara, când ajungi acasă.

2. Începe-ți ziua cu meditație

În fiecare dimineață încearcă un exercițiu scurt de 5-10 minute de meditație. Meditația te ajută să vizualizezi lucrurile pentru care ești recunoscătoare și îți permite să minimizezi negativitatea și distragerile. De asemenea, te ajută să pui în perspectivă lucrurile care contează cu adevărat în viață, transformându-te într-o persoană mult mai pozitivă, mai energică și mai fericită.

3. Nu uita de exercițiile fizice

O dată la câteva zile te poți trezi mai devreme pentru câteva exerciții fizice. În afară de beneficiile evidente ale sănătății, reușești să îți cureți mintea, să te relaxezi și să îți începi ziua cu zâmbetul pe buze și cu energie.

4. Nu uita să dormi suficient

Beneficiile științifice ale somnului sunt nenumărate. Mai mult somn echivalează cu mai multă fericire, sănătate mai bună și îmbunătățirea procesului de luare a deciziilor. Să nu mai vorbim de detoxifierea creierului. Pentru a fi mai productivă și a te ocupa cu atenție de taskurile tale, este esențial să îți reîncarci în mod constant bateriile.

5. Trezește-te treptat

Poate ești și tu genul de persoană care se trezește și imediat ia telefonul în mână pentru a se ocupa de treburile profesionale. Însă începerea zilelor în acest mod stabilește adesea un ton negativ. Majoritatea problemelor pot aștepta, unde te grăbești? Alege să stai 30-40 de minute dimineața, să te trezești treptat și să te concentrezi mai mult pe timpul tău.

10 Sfaturi pentru a face față urcursurilor și coborâșurilor din viața ta
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Vizionare placuta