Există minte și există materie. Dacă dorești să rezolvi o problemă trebuie să îți pui la treabă mintea. Este valabil chiar și atunci când îți stabilești ca obiectiv să pierzi în greutate și să ai o talie mai subțire. Primul pas este să crezi cu adevărat că poți atinge acest obiectiv. Gândirea și afirmațiile pozitive te pot ajuta.Iată cum. 

Există minte și există materie. Dacă dorești să rezolvi o problemă trebuie să îți pui la treabă mintea. Este valabil chiar și atunci când îți stabilești ca obiectiv să pierzi în greutate și să ai o talie mai subțire. Primul pas este să crezi cu adevărat că poți atinge acest obiectiv. Gândirea și afirmațiile pozitive te pot ajuta.Iată cum.

foto interior si prima pagina: design36, Shutterstock

1. Schimbă-ți modul de a gândi. Începe cu o atitudine pozitivă despre scăderea în greutate. Faci ceva bun pentru tine și trebuie să-ți amintești asta. Nu este vorba doar de aspectul fizic dar și de reducerea riscului apariției bolilor cronice și îmbunătățirea sănătății tale.

2. Observă rezultatele obținute, chiar și pe cele minore. Poate fi vorba de practicarea constantă a activității fizice sau creșterea rezistenței la efort. Cum gândim influențează cum ne simțim. În loc să te lași doborâtă de provocările legate de pierderea în greutate, gândește pozitiv și concentrează-te asupra.

3. Acordă-ți prioritate. Nu putem avea suficientă grijă de ceilalți până când nu avem grijă de noi însene. Alocă-ți timp pentru a ajunge în cea mai bună formă fizică și mentală.

4. Ia-ți gândul de la mâncare. Pregătește o listă de lucruri pe care îți place să le faci și care nu au legătură cu mâncarea. Dezvoltă metode de a te îngriji care îți distrage atenția de la pofte alimentare.

5. Fă în așa fel încât exercițiile fizice să fie cât mai plăcute. Punctul logic de pornire este să selectezi exercițiile care te bucură într-un mediu care îți place. Plimbă-te într-un parc, ascultă muzică în timp ce faci mișcare, lucrează cu un prieten sau cu un antrenor personal. Dacă te-ai plictisit de rutina antrenamentului, schimbă-l.

6. Angajează-te în conversații pozitive. Dacă te blochezi, nu te critica și nu te gândi la un eșec. Gândurile spontane sunt deseori iraționale așadar examinează orice situație în mod pozitiv și găsește soluții care impun acțiuni constructive. O mică încălcare a dietei sau o zi mai proastă înseamnă că programul tău este distrus și că îți lipsește disciplina pentru a pierde în greutate? Bineînțeles că nu. Dacă dorești să îți crești șansele de reușită, va trebui să devii cea mai bună prietenă a ta și să te comportați ca atare.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: