Kudika
6 Iunie 2019

Multe dintre noi, doamnele, sau dintre partenerii noștri, domnii, căutăm un răspuns la această întrebare. Există tot soiul de teorii care spun fie că fructele se consumă înainte de masă, fie că este indicat să le consumăm după. Teoriile nu se termină aici, însă rolul nostru astăzi nu este să le readucem în activitate, ci să găsi soluții.

comunicat de presa

Multe dintre noi, doamnele, sau dintre partenerii noștri, domnii, căutăm un răspuns la această întrebare. Există tot soiul de teorii care spun fie că fructele se consumă înainte de masă, fie că este indicat să le consumăm după. Teoriile nu se termină aici, însă rolul nostru astăzi nu este să le readucem în activitate, ci să găsi soluții.

Regula de baza pe care te invit să o extragi după ce vei termina de citit acest material este că da, dacă sunt consumate în cantitățile corecte și la momentul potrivit, fructele ne pot ajuta să slăbim, să ne vitaminizăm, să ne hidratăm. Altfel... există niște reguli de bază pe care trebuie să le respectăm pentru ca rezultatul final să fie cel așteptat. Pe toate le-am aflat de la Alexandru Florescu, tehnician nutriționist și antrenor de fitness.

1. Optează pentru fructe sărace în carbohidrați

Pepenele verde și galben, grepfrutul, pomelo, Sweetie și căpșune se încadrează în categoria fructelor cu cea mai mică cantitate de zahăr pe suta de grame (mai exact 5%). Pe lângă această cantitate mică de zahăr, aceste fructe sunt bogate în apă și fibre și ajută la eliminarea colesterolului rău.

2. Citricele și fructele de pădure sunt bogate în antioxidanți care au un rol foarte important în lupta împotriva cancerului. În plus, ajută la îmbunătățirea tranzitului intestinal, la eliminarea toxinelor sau a resturilor nedigerate din organism, ajută la scăderea colesterolului și întărirea sistemului cardiovascular.

3. Fructele bogate în carbohidrați vor fi consumate exclusiv la micul dejun

Banane, prune, pere, mango, struguri și smochine. Acestea sunt fructele pe care le poți consuma la micul dejun sau la gustarea dinaintea prânzului și atât.

4. Fructele uscate îngrașă

Ele vor fi folosite pentru a controla pofta de dulce, în cerealele de dimineață, la un smoothie sau în salata de fructe proaspete.
Nu uităm, însă, că fructele uscate sunt surse excelente de vitamine și minerale, și completează foarte bine conținutul de minerale și vitamine din fructele proaspete. În plus, s-a demonstrat că sunt eficiente în îmbunătățirea sistemului imunitar și reducerea colesterolului LDL, dar și o metodă excelentă de a ține pofta de dulciuri sub control.

Photo by Jo Sonn on Unsplash

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: