Kudika
18 Martie 2011

Maria Lucia Hohan este primul designer roman prezent pe site-ul www.luisaviaroma.com, al doilea cel mai mare retailer on line de luxury fashion din lume

Maria Lucia Hohan este primul designer roman prezent pe site-ul www.luisaviaroma.com, al doilea cel mai mare retailer on line de luxury fashion din lume

Maria Lucia Hohan, prin brandul sau MLH, este primul designer roman inclus in portofoliul site-ului Luisa via Roma, al doilea cel mai mare retailer de fashion luxury pe on line la nivel mondial. Buyerii au selectat rochii de seara din colectia de primavara/vara 2011 si in numai doua luni s-au vandut deja peste 100 de piese semnate MLH.

Una dintre rochiile de seara semnate MLH a fost inclusa in promo-ul de pe home page-ul site-ului. Filmul promoveaza portofoliul de primavara/vara al Luisa via Roma si prezinta un cuplu dansand, doamna fiind imbracata intr-o rochie creata de Maria Lucia Hohan. Alegerea acestei rochii din sutele de rochii de seara semnate de mari designeri internationali reprezinta inca o confirmare a aprecierii de care se bucura aceasta marca.

Astfel creatoarea are ocazia de a se regasi pe aceeasi lista de branduri cu toate marile case de moda din lume. Cantareata Ara Starck, fiica celebrului arhitect si designer Phillippe Starck, care a initiat un proiect muzical alaturi de fiul lui Jean Michele Jarre, va purta creatiile MLH in toate concertele sale.

Colectia de primavara/vara 2011 a Mariei Lucia Hohan propune din nou o lume de poveste, in care rochiile de balerina sunt personajul principal.

"Colectia de primavara/vara 2011 a fost gandita inainte de aparitia fenomenului Black Swan, inca din vara lui 2010, astfel ca am beneficiat de fericita coincidenta de a aparea pe piata cu rochite de balerina la momentul ideal" a declarat Maria Lucia Hohan. "Nici nu am fi putut programa un timing mai bun! Piesele au fost primite deosebit de bine, mai cu seama pe piata franceza, fapt care ne-a adus in atentia presei de specialitate" a mai adaugat ea.

Recent creatoarea a fost inclusa in editorialele de fashion din editiile franceze ale publicatiilor Jalouse, Marie Claire, In Style sau Wad si editia italiana a Vanity Fair. Dupa ce blogul Cherry Blossom Girl a publicat o serie de materiale despre atelierul MLH, alte site-uri de fashion au preluat povestea si colectiile casei, astfel ca francezii au descoperit marca MLH iar numarul de cititoare si cumparatoare internationale pe site-ul www.mlh-shop.com a ajuns la peste 30.000 de vizitatori pe luna.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: