Setari Cookie-uri

Moda toamnei pe sticla

Televizioarele americanilor sunt pe cale sa se incinga, pentru ca din septembrie e dezlegare la noi sezoane din cele mai bine cotate seriale americane (cele difuzate pe network television). Deloc intamplator, serialele targetate spre publicul tanar (18-24) au pretentii de trend-setteri in materie de moda, iar, de vreme ce camerele au inceput sa ruleze de cu vara, vizitatorii platourilor “Gossip Girl”, “90210”, “Melrose Place” si alte-asemenea sunt de pe-acum rasfatati cu tinute in voga – voga anotimpului viitor. Asa ca sa purcedem la o colectie de informatii in regim de avampremiera pentru o degustare care va face deliciul fanilor celor doua arte, televizuala si vestimentara.

Televizioarele americanilor sunt pe cale sa se incinga, pentru ca din septembrie e dezlegare la noi sezoane din cele mai bine cotate seriale americane (cele difuzate pe network television). Deloc intamplator, serialele targetate spre publicul tanar (18-24) au pretentii de trend-setteri in materie de moda, iar, de vreme ce camerele au inceput sa ruleze de cu vara, vizitatorii platourilor “Gossip Girl”, “90210”, “Melrose Place” si alte-asemenea sunt de pe-acum rasfatati cu tinute in voga – voga anotimpului viitor. Asa ca sa purcedem la o colectie de informatii in regim de avampremiera pentru o degustare care va face deliciul fanilor celor doua arte, televizuala si vestimentara.

Gossip Girl” se filmeaza in New York City, capitala americana a fashionului, metropola unde moda se lauda cu cel mai mare sector industrial, dupa economie. Aici, pe 10 septembrie se da drumul Saptamanei Modei, iar actrita Sienna Miller si sora ei, designerul Savannah, vor gazdui mega-evenimentul de lansare, Fashion’s Night Out – o amestecatura de party si festival, de proportii globale, organizata de Vogue in scopul repunerii pe picioare a modei. In ceea ce le priveste pe fashion-femme-ele din distributia “GG”, isi aduc si ele aportul la campania de redescoperire a fashion-filiei spectatoarelor din toata lumea. Si tot taraboiul pentru ca, dupa cum observa designerul Vera Wang la conferinta de presa pentru anuntarea Fashion’s Night Out, “Scurt si la obiect, daca oamenii nu fac cumparaturi, tot ei isi vor pierde slujbele”.

Taylor Momsen este Jenny in “Gossip Girl” si, cum rolul ii cere veleitati de designer, isi etaleaza mereu stilul rebel: iat-o aici, in cadrul evenimentului de lansare a programelor CW 2009, purtand colanti de piele, o marca a anilor ’80 care, conform editorilor de moda de la LA Times (si nu numai), revine la rampa in aceasta toamna. Pe catwalk-ul de la Saptamana Modei din Milano, Roberto Cavalli si-a imbracat un model al colectiei lui de toamna intr-un mod similar, dupa cum puteti observa AICI. In stanga lui Momsen, Jessica Szohr este imbracata intr-o rochie de culoare albastru-verzui, asa-numitul teal care este declarat de Instyle una dintre cele trei culori orbitoare ale acestei toamne – pe langa ametist si papaya (portocaliu aprins).
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
24 August 2009
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.