Kraft Foods Romania anunta castigarea pozitiei de lider pe categoria de biscuiti la numai cateva luni de la lansarea pe piata locala a puternicelor sale branduri internationale: Oreo, TUC, Belvita Start si Milka (biscuiti).
BUCURESTI, 12 noiembrie 2010 – Kraft Foods Romania anunta castigarea pozitiei de lider pe categoria de biscuiti la numai cateva luni de la lansarea pe piata locala a puternicelor sale branduri internationale: Oreo, TUC, Belvita Start si Milka (biscuiti). In perioada iulie-august 2010, compania aproape si-a dublat cota de piata valorica pe segmentul de biscuiti, fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Lansarea Belvita Start pe piata din Romania a fost sustinuta de o campanie puternica de marketing, care a inclus: TV, radio, on-line, print, panotaj stradal, activari in magazine si o campanie nationala de sampling. Cinci milioane de romani au aflat, prin intermediul acestei campanii, despre importanta micului dejun si beneficiile biscuitilor Belvita Start.
“Vanzarile Belvita Start in Romania au depasit asteptarile noastre, devenind intr-un timp scurt unul dintre cei mai vanduti biscuiti din tara. Belvita Start este unul dintre brandurile cheie care au contribuit la obtinerea de catre Kraft Foods Romania a primei pozitii ca si cota de piata valorica in Romania pe segmentul biscuitilor, intr-o perioada scurta de timp. Suntem convinsi ca aceasta evolutie extraordinara va continua si ca, pana la finele anului, Belvita Start isi va mentine cresterea in vanzari.” a declarat Gerard Chandran, Managing Director Kraft Foods Romania.
Fabricati din ingrediente atent selectionate si bogati in cereale, biscuitii Belvita Start sunt o sursa importanta de fibre si contin o selectie de vitamine si minerale; atunci cand sunt consumati impreuna cu o portie de fructe si una de lactate – de exemplu cu lapte si un mar – fiecare portie de 4 biscuiti elibereaza treptat carbohidrati timp de 4 ore** pentru a te mentine in forma toata dimineata.
“In ciuda dovezilor numeroase care releva faptul ca micul dejun este asociat cu o serie de beneficii pentru sanatate, multi dintre noi continua sa sara peste aceasta masa. Prin lansarea biscuitilor pentru micul dejun, Kraft Foods pune la dispozitia consumatorilor o alternativa gustoasa si convenabila, care poate fi parte a unui mic dejun echilibrat si hranitor”, a declarat Elisabeth Riou, Nutrition Communication Group Leader, Kraft Biscuits Europe.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Tudor Chirilă a anunțat cu cine va vota în turul 2: Merg cu...
- Zece operații pentru o nouă șansă: Lupta fiului Cristinei Bâtlan cu o afecțiune rară: Apare la unul din patru-cinci milioane...
- Emiratul Ras Al Khaimah - performanțe record, cu o creștere spectaculoasă a turiștilor din România