Comunicat de presa CAMPANIA SE DERULEAZA INTRE 1-3 FEBRUARIE Mega Fun, cel mai mare centru comercial si de distractii deschis non-stop in Estul Europei, anunta campania “Mega lichidare de Stoc”, devenita deja o traditie pentru vizitatorii mall-ului, care va dura 3 zile incepand cu 1 februarie. Anul acesta s-au inscris in campanie peste 50 de magazine care vor oferi clientilor discount-uri de minim 70%. Unicitatea campaniei va consta in expunerea produselor comercializate pe culoarele centrului commercial, iar magazinele partenere vor fi marcate diferit, prin expunerea produselor incluse in promotie pe mese pozitionate in fata magazinului, care vor anunta reducerile de cel putin 70%. Promotia va avea loc atat in interiorul cat si in exteriorul magazinelor, retailerii oferind produse cu un discount maxim aplicat in exteriorul locatiilor iar in interiorul magazinelor alte reduceri aditionale. Exemple de magazine partenere in cadrul campaniei sunt: Anna Cori, Bata, C&A, Camaieu, Champion, Cropp Town, Diverta, Depot 96, Ecco, Fox, Franco Feruzzi, Gaz It, GMT Greenwatch, House, Hush Puppies, House of Art, Il Passo& Tosca Blu, Kids Corner, Kenvelo, Levis, Leonardo, La Femme, Lee Cooper, Motor, Motivi, Nissa, New Yorker, People's Fashion Gallery, Oviesse, Office Shoes, Oltre, Optiplaza, Otter, Pada Murre, Penti, Pepper, Plusoptic, Police, Premaman, Reflections, Reserved, Smyk, Sisley, Skiny, Stone Creek, Takko Fashion, Veronesse, Vincenti, Zig Zag.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: