Comunicat de presa Compania Fine Goods anunta oficial preluarea distributiei produselor alimentare Trei Surori de catre firma Elgeka Ferfelis. Compania Elgeka Ferfelis este una dintre cele mai mari firme de distributie a produselor de larg consum din Romania, cu o cifra de afaceri de 72 de milioane de euro in 2010. Odata cu incheierea acestui parteneriat, produsele Trei Surori se vor afla mai aproape de consumator, putand fi savurate in orice moment. Brandul alimentar Trei Surori, marca a companiei Fine Goods SRL, a fost lansat pe piata din Romania in 2010 si cuprinde o gama larga de produse precum pateuri, conserve din carne, peste si ready meals, fabricate in Polonia. Bucataria "Trei Surori" vine cu o abordare contemporana moderna, urbana si plina de umor. Diferentierea fata de celelalte produse aflate pe piata locala se realizeaza atat prin reteta, cat si prin modalitatea de packaging. “La produsele din peste suntem primii care ofera un ready-meal de fish (zacusca de peste, chiftelute, pate somon afumat), in timp ce la pate venim cu un ambalaj de aluminiu inovator”, a declarat Dan Tasca, General Manager Fine Goods. “Trei Surori aduc un suflu nou pe piata conservelor din Romania, printr-o pozitionare moderna si non-conformista. Obiectivul nostru este sa castigam rapid o cota de piata importanta, avand in spate o gama competitiva de produse si un partener de distributie foarte puternic“, a adaugat Dan Tasca. Compania Fine Goods a semnat recent un parteneriat cu producatorul Salconserv Medias, de preluare a unei parti din productia acestuia de conserve, pentru a-si completa gama de produse Trei Surori cu produse fabricate in Romania, adaptate mai bine pietei locale. Pe langa untura de casa, produs nou pe piata romaneasca, produsele din categoria conservelor de carne sunt variate si atent fabricate: Muschi de porc, Ciolan de porc, Costita afumata si Porc cu mirodenii. Din categoria pateuri, pe langa clasicele pateuri de pui si de porc, compania Fine Goods aduce sortimente unice cu ardei, cu ciuperci si cu rosii. Si in privinta categoriei de produse ready-meal, compania inoveaza constant, diferentiindu-se de competitori prin modalitatea de ambalare – la borcan, nu la conserva.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: