Comunicat de presa Samsung Romania, partener national al RIUF 2011, a dat startul campaniei educationale "Trends of Tomorrow", care are ca scop sustinerea dezvoltarii tinerilor care urmeaza sa faca primii pasi in cariera. Unul din elementele cheie ale acestui demers il reprezinta concursul de internship-uri oferit de Samsung si de companiile de top partenere in acest proiect, care a strans aproximativ 300 de aplicanti la doar o saptamana de la lansare. Aplicantii au ocazia de a alege internship-uri dintr-o gama variata de domenii de activitate de la relatii publice si publicitate la resurse umane si marketing in organizatii de top (Cheil Worldwide, GfK, Leo Burnett, BORTUN•OLTEANU, Fast Forward Communication, Professional, ROTON si Samsung). Tinerii se pot inscrie pana la 20 decembrie 2011 pe site-ul oficial al campaniei www.trendsoftomorrow.ro, urmand ca reprezentantii fiecarei companii sa selecteze internii care se potrivesc cel mai bine criteriilor descrise pe site. Caravana educationala Samsung Romania a fost prezenta cu workshop-uri la targurile RIUF de la Bucuresti si Cluj si va ajunge pana la sfarsitul lunii noiembrie in principalele liceele din Bucuresti, Cluj, Iasi, Timisoara si Brasov. Samsung aduce in fata elevilor oameni de succes din diverse domenii (cercetare de piata, resurse umane, publicitate), care le impartasesc din experienta lor si le dau idei despre job-urile si tendintele zilei de maine. „Prin aceasta initiativa dorim sa sprijinim tinerii aflati la inceput de drum si sa le dam idei despre tendintele zilei de maine, ca parte a angajamentului Samsung de a investi in viitor. Suntem incantati de reactia pozitiva primita – un indiciu ca reusim sa ne indeplinim obiectivele propuse”, a declarat Mihaela Stanoiu, Marketing Manager in cadrul Samsung Electronics Romania. In cadrul caravanei „Trends of Tomorrow”, Samsung invita tinerii sa completeze un chestionar pe tema preferintelor profesionale. Pana acum, tinerii din Cluj si Bucuresti au aratat un interes deosebit pentru domeniile de IT si inginerie (26,1%), pentru domeniile comunicarii si relatiilor publice (23,1%), dar si pentru zona de business si economie (20,2%). De asemenea, rezultatele chestionarelor arata ca peste 85% dintre respondenti au luat deja o hotarare cu privire la facultatea pe care vor sa o urmeze.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: