Kudika
15 Noiembrie 2011

Folosind metafora globului de Craciun, Coca-Cola aduce in centrul atentiei magia sarbatorilor de iarna si prin povestea campaniei "Shake Up Christmas".

Comunicat de presa

Asa cum deja ne-am obisnuit, Coca-Cola anunta deschiderea sezonului sarbatorilor de iarna, aducand magia Craciunului mai aproape de consumatorii sai!

Iarna este timpul impodobirii bradului, al impachetarii cadourilor, al cozonacului cald, dar mai ales al povestilor impartasite cu cei dragi la gura sobei. Folosind metafora globului de Craciun, Coca-Cola aduce in centrul atentiei magia sarbatorilor de iarna si prin povestea campaniei "Shake Up Christmas".

Daca anul trecut, Mos Craciun aducea, cu ajutorul globului de Craciun, familia si prietenii laolalta in preajma sarbatorii magice, anul acesta, spotul TV Coca-Cola de Craciun surprinde dorintele a doi copii adresate lui Mos Craciun, si anume de a aduce in locul jucariilor, mai multa fericire oamenilor. Si ca de obicei, Mos Craciun indeplineste dorintele copiilor cuminti!

Surpriza spotului TV Coca-Cola de anul acesta il reprezinta duetul extraordinar intre Natasha Bedingfield si Keo, invitati sa dea si mai multa savoare si totodata de a aduce o amprenta locala melodiei “Shake Up Christmas”, care a fost lansata iarna trecuta, in reclama Coca-Cola, de formatia Train.

Refrenul melodiei interpretate de cei doi artisti indeamna oamenii sa se bucure de fiecare clipa alaturi de familie și prieteni, in timp ce vocile celor doi se imbina perfect pentru a completa atmosfera magica a Craciunului.

Descopera si imparte fericirea, Trezeste si daruieste fericirea, Pentru noi toti e Craciunul!

La numai 29 de ani, Natasha a vandut peste 5 milioane de discuri in intreaga lume si a fost nominalizata la premiile Grammy pentru „Cea mai buna voce feminina” in anul 2007. Keo este recunoscut pentru colaborarile de succes avute de-a lungul timpului, lansand melodii ce au devenit hituri alaturi de unele dintre cele mai talentate voci din Romania.

Pentru a aduce si mai multa bucurie si surprize consumatorilor sai, Coca-Cola a pregatit o ampla campanie de marketing. Bannere si proiecte speciale pe site-ul coca-cola.ro ce indeamna consumatorii sa se pregateasca pentru venirea lui Mos Craciun, in presa scrisa - prima pagina dedicata a unor publicatii importante anuntand deschiderea sezonului sarbatorilor de iarna; reclame in cinema; panouri stradale; oferte si activari speciale pentru consumatori - toate pentru a aminti oamenilor de sarbatoarea bucuriei – Craciunul.

Vin Sarbatorile...Coca-Cola Romania ureaza tuturor sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: