Folosind metafora globului de Craciun, Coca-Cola aduce in centrul atentiei magia sarbatorilor de iarna si prin povestea campaniei "Shake Up Christmas".
Surpriza spotului TV Coca-Cola de anul acesta il reprezinta duetul extraordinar intre Natasha Bedingfield si Keo, invitati sa dea si mai multa savoare si totodata de a aduce o amprenta locala melodiei “Shake Up Christmas”, care a fost lansata iarna trecuta, in reclama Coca-Cola, de formatia Train.
Refrenul melodiei interpretate de cei doi artisti indeamna oamenii sa se bucure de fiecare clipa alaturi de familie și prieteni, in timp ce vocile celor doi se imbina perfect pentru a completa atmosfera magica a Craciunului.
Descopera si imparte fericirea, Trezeste si daruieste fericirea, Pentru noi toti e Craciunul!
La numai 29 de ani, Natasha a vandut peste 5 milioane de discuri in intreaga lume si a fost nominalizata la premiile Grammy pentru „Cea mai buna voce feminina” in anul 2007. Keo este recunoscut pentru colaborarile de succes avute de-a lungul timpului, lansand melodii ce au devenit hituri alaturi de unele dintre cele mai talentate voci din Romania.
Pentru a aduce si mai multa bucurie si surprize consumatorilor sai, Coca-Cola a pregatit o ampla campanie de marketing. Bannere si proiecte speciale pe site-ul coca-cola.ro ce indeamna consumatorii sa se pregateasca pentru venirea lui Mos Craciun, in presa scrisa - prima pagina dedicata a unor publicatii importante anuntand deschiderea sezonului sarbatorilor de iarna; reclame in cinema; panouri stradale; oferte si activari speciale pentru consumatori - toate pentru a aminti oamenilor de sarbatoarea bucuriei – Craciunul.
Vin Sarbatorile...Coca-Cola Romania ureaza tuturor sarbatori fericite alaturi de cei dragi!
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Neversea, alături de partenerii comerciali au pregătit experiențe memorabile pentru fanii festivalului
- Evenimentul care va Rescrie Educația pentru Generațiile Viitoare
- Fuzetea și Tripadvisor fac echipă pentru a lansa noi itinerare de călătorie pline de fuziune