Setari Cookie-uri

Coca-Cola deschide sezonul sarbatorilor de iarna!

Folosind metafora globului de Craciun, Coca-Cola aduce in centrul atentiei magia sarbatorilor de iarna si prin povestea campaniei "Shake Up Christmas".

Daca anul trecut, Mos Craciun aducea, cu ajutorul globului de Craciun, familia si prietenii laolalta in preajma sarbatorii magice, anul acesta, spotul TV Coca-Cola de Craciun surprinde dorintele a doi copii adresate lui Mos Craciun, si anume de a aduce in locul jucariilor, mai multa fericire oamenilor. Si ca de obicei, Mos Craciun indeplineste dorintele copiilor cuminti!

Surpriza spotului TV Coca-Cola de anul acesta il reprezinta duetul extraordinar intre Natasha Bedingfield si Keo, invitati sa dea si mai multa savoare si totodata de a aduce o amprenta locala melodiei “Shake Up Christmas”, care a fost lansata iarna trecuta, in reclama Coca-Cola, de formatia Train.

Refrenul melodiei interpretate de cei doi artisti indeamna oamenii sa se bucure de fiecare clipa alaturi de familie și prieteni, in timp ce vocile celor doi se imbina perfect pentru a completa atmosfera magica a Craciunului.

Descopera si imparte fericirea, Trezeste si daruieste fericirea, Pentru noi toti e Craciunul!
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
15 Noiembrie 2011
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.