Folosind metafora globului de Craciun, Coca-Cola aduce in centrul atentiei magia sarbatorilor de iarna si prin povestea campaniei "Shake Up Christmas".
Surpriza spotului TV Coca-Cola de anul acesta il reprezinta duetul extraordinar intre Natasha Bedingfield si Keo, invitati sa dea si mai multa savoare si totodata de a aduce o amprenta locala melodiei “Shake Up Christmas”, care a fost lansata iarna trecuta, in reclama Coca-Cola, de formatia Train.
Refrenul melodiei interpretate de cei doi artisti indeamna oamenii sa se bucure de fiecare clipa alaturi de familie și prieteni, in timp ce vocile celor doi se imbina perfect pentru a completa atmosfera magica a Craciunului.
Descopera si imparte fericirea, Trezeste si daruieste fericirea, Pentru noi toti e Craciunul!
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Neversea, alături de partenerii comerciali au pregătit experiențe memorabile pentru fanii festivalului
- Evenimentul care va Rescrie Educația pentru Generațiile Viitoare
- Fuzetea și Tripadvisor fac echipă pentru a lansa noi itinerare de călătorie pline de fuziune