Setari Cookie-uri

Coca-Cola deschide sezonul sarbatorilor de iarna!

Folosind metafora globului de Craciun, Coca-Cola aduce in centrul atentiei magia sarbatorilor de iarna si prin povestea campaniei "Shake Up Christmas".

La numai 29 de ani, Natasha a vandut peste 5 milioane de discuri in intreaga lume si a fost nominalizata la premiile Grammy pentru „Cea mai buna voce feminina” in anul 2007. Keo este recunoscut pentru colaborarile de succes avute de-a lungul timpului, lansand melodii ce au devenit hituri alaturi de unele dintre cele mai talentate voci din Romania.

Pentru a aduce si mai multa bucurie si surprize consumatorilor sai, Coca-Cola a pregatit o ampla campanie de marketing. Bannere si proiecte speciale pe site-ul coca-cola.ro ce indeamna consumatorii sa se pregateasca pentru venirea lui Mos Craciun, in presa scrisa - prima pagina dedicata a unor publicatii importante anuntand deschiderea sezonului sarbatorilor de iarna; reclame in cinema; panouri stradale; oferte si activari speciale pentru consumatori - toate pentru a aminti oamenilor de sarbatoarea bucuriei – Craciunul.

Vin Sarbatorile...Coca-Cola Romania ureaza tuturor sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
15 Noiembrie 2011
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.