Comunicat de presa AFI Palace Cotroceni continua incursiunea in lumea modei si vine mai aproape de toti iubitorii acestui univers fascinant, prin demararea campaniei “Fii MEGA Fashion”, a carei imagine este coregrafa Elena Andreianu. AFI Palace Cotroceni vine astfel mai aproape de cei pasionati de moda, care vor avea de acum inainte ocazia de a fi la curent cu ultimele noutati din domeniu printr-o simpla sesiune de shopping sau o plimbare prin mall. “Campania “Fii MEGA Fashion” reprezina un raspuns firesc la cerintele clientilor nostri aflati intr-o evolutie constanta, in pas cu intreg retailul de fashion. Prin aceasta campanie vrem sa le oferim inca un motiv important, pe langa distractie, pentru a reveni la AFI Palace Cotroceni”, a declarat Aura Dinu, Director de Marketing AFI Palace Cotroceni. Elena Andreianu a fost alegerea ideala pentru a reprezenta noua campanie de imagine AFI Palace Cotroceni: este o persoana placuta, dinamica, dornica sa fie in pas cu moda dar, in acelasi timp, este mama, sotie si o femeie cu mari perspective pentru viitor. Elena are, cu alte cuvinte, multe dintre calitatile celor care vin in AFI Palace Cotroceni pentru FUN si FASHION deopotriva. In vizualurile campaniei, Elena intruchipeaza diverse personaje si abordeaza stiluri vestimentare diferite, dar toate la moda, dovada a faptului ca la AFI Palace Cotroceni orice femeie poate fi MEGA Fashion. In cadrul campaniei, vizitatorii vor avea parte pe tot parcursul anului de o serie de evenimente inedite, prezentari de moda, seminarii si intalniri cu nume sonore din lumea modei, designeri sau fashion editori, toate cu scopul declarat de a demonstra ca e MEGA Fun sa FII MEGA Fashion. Primul pas important in aceasta directie a fost facut in toamna anului trecut, odata cu lansarea noului coridor de fashion, intitulat sugestiv “Champs Elysee”, prin analogie cu farmecul si rafinamentul celebrei artere pariziene. “Champs Elysee” reuneste branduri care pot raspunde celor mai sofisticate dorinte ale iubitorilor de moda, iar amenajarea originala a spatiului da impresia unui noul nivel al experientei de shopping.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: