Comunicat de presa Pirelli PZERO regandeste pantoful cu toc inalt, implicandu-l in proiect pe Diego Dolcini datorita abilitatii sale de a combina puritatea absoluta a design-ului cu glamour extrem. Diego Dolcini preia materialele si iconografia de la Pirelli - cauciucul, contrastul dintre mat si lucios, puterea vizuala, spiritul de aventura -, dar el contamineaza acest limbaj cu o linie curba. Gheata de motociclist cu toc inalt ingust rezuma aceasta intalnire: dinamic, universal, acest pantof este o expresie a pragmatismului metropolitan. Glamour-ul se infiltreaza in teritoriul functiei; eficienta se inmoaie; cele doua limbaje, doar aparent opuse, se contopesc. Covorul rosu devine un covor de cauciuc. Colectia, compacta si articulata, exprima o viziune urbana a glamour-ului: feminitate extrema pentru jungla de beton. Noua directie a Pirelli PZERO provine de la o viziune fluida asupra vietii si hainelor, cu radacini clasice. Este expresia unei cunoasteri tehnico-artizanale, in care noi puncte de vedere definesc contururi noi ale realitatii. Design fluid. O noua estetica a functiei. Pirelli PZERO porneste de la propriile experiente si se deschide colaborarilor, cu scopul de a crea un sistem rotativ de obiecte. Afinitatea este agentul care amesteca totul; excelenta ghideaza selectia fiecarui colaborator. Scopul este redefinirea codurilor clasice, pornind din interior: o schimbare a perspectivelor, atat imaginare cat si reale, care se traduce intr-un simbol rapid, incisiv. Nevoile noi creeaza cereri noi. Transformarea si sincronizarea definesc modul in care noi cunoastem, precum si felul in care facem lucrurile. Ideile se amesteca, formele si materiale urmeaza scheme noi, intr-o osmoza naturala de inventii si solutii. PZERO: modul in care un experiment intre marketing si design a devenit cult Un plan transversal, cu un spirit high-tech. Construit intre marketing si moda. Cu radacini puternice in design-ul industrial. Si, mai presus de toate, o istorie veche, inceputa in 1877 la periferia orasului Milano. Dupa 125 de ani de la primul experiment, anul 2002 a marcat renasterea hainelor semnate Pirelli, cu un brand nou, PZERO, inspirat de anvelopa pe care compania a creat-o in 1987.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: