Comunicat de Presa Kraft Foods lanseaza pe piata din Romania un nou sortiment de biscuiti sarati, TUC Smantana si Ceapa. Produsul se diferentiaza de snacks-urile traditionale prin continutul bogat de cereale si aportul redus de grasimi datorat procesului de coacere, si nu prajire, prin care este obtinut. Fiecare pachet de TUC Smantana si Ceapa (100g) contine 27 de biscuiti sarati si crocanti, copti in cuptor, cu aroma de smantana si ceapa. Noii biscuiti TUC reprezinta gustarea ideala pentru a-ti potoli foamea intre mese, iar datorita texturii usoare si crocante se topesc in gura, gustul lor fiind unic. „Prin introducerea pe piata a noului sortiment continuam consolidarea pozitionarii TUC drept cel mai gustos snack, mereu la indemana, ce inlocuieste senzatiile de foame cu momente unice de relaxare si placere. Pe piata snacks-urilor, categoria produselor cu smantana si cu ingrediente adaugate (ceapa sau verdeata) este pe locul 4 in topul preferintelor consumatorilor romani, dupa cele cu sare, branza si ardei. Speram ca noul TUC sa fie apreciat de catre consumatorii de snacks-uri sarate, la fel cum sunt si celelalte sortimente din portofoliu”, declara Svetlana Macrinici, Brand Coordinator Biscuits, Kraft Foods Romania. Portofoliul TUC in Romania cuprinde 3 arome: original, branza, ardei, in 2 formate: 21g pentru a-l lua mereu cu tine, cand esti in miscare, si cel de 100g potrivit intalnirilor cu prietenii. Campania de sustinere a produsului va include TV tag, print, degustari in magazine si materiale promotionale dedicate. Biscuitii sarati TUC, una dintre cele mai importante marci internationale ale Kraft Foods, au fost lansati pentru prima oara in Romania in iunie 2010 sub sloganul “Mereu gustos, mereu la’ndemana“ si au atins rezultate spectaculoase: in mai putin de 1 an de la lansare au devenit lideri detasati in segmentul in care activeaza, cel al biscuitilor sarati (crackers).
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: