Comunicat de Presa

Noutatea principala este reprezentata de spatiul de training pe care il gazduieste, unde vor fi sustinute cursuri de dezvoltare personala si profesionala adresate in aceeasi masura clientilor directi (Reprezentantii Avon) cat si Liderilor Avon. Avon ofera trainiguri personalizate, ce urmaresc dezvoltarea abilitatilor si talentului Clientilor directi si Liderilor Avon.

Investitia in relansarea Avon, the Beauty & Business Center in 2012 este de 70,000 USD. La finalul anului 2004, 15,4% din comenzile Avon Romania erau plasate prin comanda express. In anul 2006, aceasta valoare atinge recordul de 23,2% iar in urmatorii ani, o data cu cresterea business-ului Avon in Romania, extinderea in orasele mari, dezvoltarea echipei de vanzari si introducerea de noi modalitati de livrare pentru clientii directi (Reprezentantii Avon), aceasta valoare se mentine la un procent de 10%. In 2011, peste 140,000 de comenzi au fost plasate prin comanda express si ridicate din Centrul Express Lahovari.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: