comunicat de presa
Fiecare artist a avut la dispozitie un spatiu special de creatie, localizat pe cate unul dintre cele trei etaje ale galeriei. La parter, Elis Iaia, cunoscuta in comunitatea artistilor din Romania pentru picturile cu acril pe viniluri, a folosit aceeasi tehnica si pentru decorarea sticlei. “Sound Drops, metamorfoza sunetului in culoare” a fost propunerea lui Elis pentru ABSOLUT – o lucrare care a imbinat in cel mai interesant mod culoarea, vinilurile si creativitatea.
Mansarda a fost ocupata de Cutarica (Vlad Mihai), artistul care a imbinat pirogravura cu arta picturii cu acrilice pe bibelourile clasice, rezultatul fiind lucrarea ABSOLUT Bucolic. In viziunea lui Vlad, brandul a fost perfect integrat in atmosfera autohtona romaneasca, in folclor.
Invitatii i-au putut urmari pe cei trei artisti in timpul procesului de creatie, descoperind pas cu pas lucrarile acestora, in timp ce au savurat cocktailurile inventive pe baza de ABSOLUT VODKA. Si pentru ca intreg evenimentul a stat sub semnul creativitatii, cocktailurile oferite au devenit parte din universul creat, fiind inpirate din curente artistice – ABSOLUT Impresionism a amintit de viziunea originala asupra lumii sensibile si imaginile fara contururi create de Monet si Degas, ABSOLUT Cubism a fost cocktailul care i-a trimis pe invitati cu gandul la Picasso, iar ABSOLUT Suprarealism a fost inspirat de lucrarile pline de imaginatie ale lui Salvador Dali. ABSOLUT Art Nouveau aminteste de universul gaudian, iar inovatorul Andy Warhol a fost sursa de inspiratie pentru ABSOLUT Pop Art.
Spune-ti parerea!