comunicat de presa
Noua sticla Dorna face parte din initiativa globala a Companiei Coca-Cola de a eficientiza si optimiza cantitatea de materiale folosite pentru ambalarea produselor aflate in portofoliul companiei. Astfel, in Romania, toate ambalajele PET ale apelor Dorna si Dorna Izvorul Alb au fost modificate pentru a reduce cantitatea de plastic din compozitie.
“Noua sticla este mai usoara, contine cu pana la 25% mai putin plastic si se poate rasuci mult mai simplu. Ocupa astfel mai putin loc si, in consecinta, devine mai usor de depozitat in vederea reciclarii. In acest fel, Dorna continua sa acorde atentie protejarii naturii si sa raspunda dorintelor consumatorilor nostri de a fi implicati in acest proces.”, a declarat Dana Ichim, Group Brand Manager Waters (Romania, Bulgaria, Moldova & Malta).
“Am investit foarte mult timp si resurse pentru a ne asigura ca rezultatul final pastreaza elementele consacrate din identitatea vizuala Dorna, si, in acelasi timp, incorporeaza elemente cheie care ne diferentiaza si creeaza impact in piata.”, a continuat Dana Ichim, Group Brand Manager Waters (Romania, Bulgaria, Moldova & Malta).
De asemenea, Sistemul Coca-Cola Romania se implica activ in protejarea resurselor locale de apa, promovarea reciclarii si valorificarii ambalajelor si face eforturi pentru reducerea impactului ambalajelor sale asupra mediului, in fiecare etapa a ciclului lor de viata. Programele de dezvoltare durabila si implicare in sprijinul comunitatilor locale sunt descrise pe site-ul https://www.coca-colahellenic.ro/Towardssustainabilit/
sticla, eco, natura, dorna, apa minerala, apa plata,
Spune-ti parerea!