Comunicat de presa

Si in acest an, competitia se adreseaza atat persoanelor cu studii de profil, cat si tinerilor amatori. Toti cei interesati sunt invitati sa inscrie electronic 10-15 schite cu o colectie proprie prêt-à-porter, pe tema „tendinte alb-negru", pana pe 17 noiembrie 2013, la adresa de e-mail concurs@atelierperwoll.ro.

Datorita succesului editiei anterioare, concursul va avea in acest an doi castigatori: unul ales de juriu si unul ales de public, prin vot online.

Castigatorul desemnat de juriu va primi 1.500 de euro pentru crearea efectiva a unei colectii de 5-7 tinute din schitele sale si va beneficia de expunere gratuita a creatiilor spre vanzare in perioada februarie – iulie 2013, in showroom-ul si platforma online Molecule F si ulterior in magazinul Band of Creators, Bucuresti. De asemenea, pe parcursul procesului de creare a tinutelor, castigatorul marelui premiu va fi sustinut si consiliat de membrii juriului.

Tanarul designer a carui colectie primeste cele mai multe voturi online din partea publicului va fi desemnat castigator al Premiului de Popularitate si va beneficia de o intalnire de lucru (workshop privat gratuit) cu Adelina Ivan (fashion designer), pentru consiliere in dezvoltarea unei cariere in domeniul designului vestimentar.

Numai in perioada 18 noiembrie - 1 decembrie 2013, toate schitele inscrise in concurs vor putea fi votate online, pe www.atelierperwoll.ro, de catre orice vizitator al site-ului.

Ambii castigatori vor fi anuntati pana la data de 5 decembrie 2013 si se vor bucura totodata de promovare in mass-media, pe site-ul www.atelierperwoll.ro (prima platforma online lansata de Perwoll si dedicata tinerilor designeri si curentului vintage din Romania), dar si in cadrul evenimentelor organizatorului.

Juriul competitiei este alcatuit din Adelina Ivan (designer vestimentar), Marian Palie (stilist de moda), Mirela Bucovicean (fondator Molecule F) si Constantin Vasile (reprezentant Henkel Romania, divizia Detergenti).

In evaluarea schitelor, juriul va tine cont de criterii precum: respectarea temei, originalitatea conceptului colectiei si potentialul vandabil al creatiilor.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: