comunica de presa

In prag de sarbatori Tensoval alaturi de Liana Stanciu ofera un dar din inima celor varstnici aflati in cateva dintre caminele de batrani din Bucuresti. Actiunea isi propune sa atraga atentia asupra unei afectiuni grave, foarte raspandite si totusi neglijate de catre romani: hipertensiunea arteriala.

Sarbatorile de iarna ocupa un loc special in sufletul fiecaruia. Este perioada din an in care ne simtim mai buni, mai darnici si mai apropiati de familie si prieteni. Uitam insa, ca cel mai important dar pe care il avem si de care trebuie sa ne ingrijim este sanatatea.

Pentru a reaminti acest lucru, luni, 2 decembrie 2013, HARTMANN Romania, compania care detine brandul de tensiometre Tensoval, alaturi de Liana Stanciu au vizitat doua camine de batrani din Bucuresti (Sf. Dimitrie si Sf. Andrei) unde au discutat cu cei varstnici despre hipertensiune, despre cum aceasta ii afecteaza si ce pot face pentru a se proteja.

La nivel global, peste 1 miliard de persoane sufera de hipertensiune si 1 din 5 decese este cauzat de aceasta afectiune. Tensiunea arteriala crescuta este una dintre cele mai cunoscute afectiuni asimptomatice cu efecte negative majore asupra sanatatii, singura modalitate de a o depista fiind verificarea periodica a valorilor tensiunii.

In Romania mai mult de jumatate (51,4%) din populatia de peste 45 de ani sufera de hipertensiune si doar 1 din 2 persoane adulte isi cunoaste valorile tensiunii arteriale. Cifrele cresc considerabil atunci cand vorbim despre persoane de varsta a treia.

Astfel, pentru a veni in sprjinul varstnicilor din cateva camine de batrani bucurestene, HARTMANN Romania a donat mai multe tensiometre digitale de ultima generatie Tensoval Comfort. Printre caminele care au beneficiat de acesta donatie se numara: Centrul de Ingrijire si Asistenta pentru Persoanele Varstnice "Sf. Ana", Centrul de Ingrijire si Asistenta pentru Persoane Varstnice ,,Casa Max’’, Complexul de servicii socio-medicale Sf. Andrei si altele.

“Noi, cei de la HARTMANN, consideram ca informarea continua si sustinerea comunitatii fac parte din misiunea noastra. Ne desfasuram activitatea in domeniul medical, ceea ce ne permite sa fim aproape de oameni si sa ne implicam in problemele medicale ale societatii. Traim zi de zi si punem in practica, la propriu, motto-ul companiei: HARTMANN te ajuta sa te vindeci! “ a declarat Raluca Feroiu-Nasoi, director de marketing al Paul Hartmann Romania.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: