Comunicat de presa

Dedicat celor care sa isi doresc sa fie mai aproape de partea frumoasa si creativa a societatii, continutul Peroni Diario este bazat pe experienta nemediata, pe opinii, reportaje si interviuri cu oamenii din spatele celor mai provocatoare idei. Toate articolele se remarca prin atentia pentru detalii, documentarea minutioasa si redactarea intr-un stil natural. Blogul continua si in 2014 misiunea de a prezenta personajele si povestile autentice ce tin de sfera designului de obiect, fotografie, design interior, design grafic, moda, design digital, arhitectura, design de automobile si gastronomie.

"Consideram ca oamenii care cred intr-un stil de viata elegant si care recunosc adevaratele valori trebuie sa stea impreuna, sa aiba un loc al lor unde sa se regaseasca si care sa reflecte atitudinea lor. In acest scop a fost creat Peroni Diario. Este un proiect care documenteaza societatea romaneasca dintr-o perspectiva pozitiva, efervescenta, eleganta. In cele din urma, La dolce Vita este mai mult decat orice o stare de spirit pe care oricine o poate atinge, daca stie sa se inconjoare de adevarata calitate." - a declarat Diana Lupescu, Jr.Brand Manager Peroni Nastro Azzurro.

Diario se diferentiaza si prin faptul ca nu este doar un jurnal de lifestyle urban, ci o documentare a valorilor reprezentative pentru Italia anilor 60, cand s-a nascut La Dolce Vita. Ca si Peroni Nastro Azzuro, berea creata pentru a sarbatori optimismul, creativitatea si entuziasmul acelei epoci, Diario promoveaza aceleasi valori si isi ajuta cititorii sa redescopere frumusetea timpurilor in care traim. Depasind rolul de simplu curator de stil, Peroni Diario a devenit nucleul si simbolul unei comunitati care crede ca rafinamentul este o calitate exterioara, dar mai ales a spiritului.

Peroni Nastro Azzurro este berea super-premium italiana numarul unu in lume. Birra Peroni a demarat productia de bere in 1846, iar Nastro Azzurro a aparut la inceputul anilor ‘60 in Italia. Peroni Nastro Azzurro, cu noua imagine eleganta retro, a fost lansata la nivel mondial la inceputul anului 2005. Romania este a doua tara din lume, dupa Marea Britanie, in care a fost lansata berea Peroni Nastro Azzurro. In Romania, Peroni Nastro Azzurro este o marca din portofoliul URSUS Breweries, o bere blonda super-premium, cu gust proaspat si efervescent, disponibila imbuteliata (33cl & 50cl) si draught.

Sura foto interior: Shutterstock

Sursa foto prima pagina: SXC

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: