Comunicat de presa

Pana in prezent, clientii Vivre au plasat mai mult de 500.000 de comenzi, totalizand in cei doi ani de la infiintare peste 1.5 milioane de produse achizitionate. Cele mai cautate produse fac parte din categoria textilelor, decoratiunilor si obiectelor de mobilier.

Succesul se datoreaza ofertei de produse de calitate ridicata, la preturi reduse, precum si gamei variate, magazinul oferind produse de la 1700 de furnizori.

O data la trei zile, magazinul online Vivre reinoieste oferta complet, punand continuu la dispozitie o gama larga de produse.

Clientii magazinului pot sa aleaga intr-o luna dintr-un numar de 12 000 de obiecte, numarul anual de produse disponibile ajungand la 150.000.

Cei peste 1 million de membri sunt informati zilnic despre campaniile in derulare si timpul de valabilitate a ofertelor, acestia beneficiind de reduceri de pana la 70%. Intrucat campaniile au o durata limitata, comunicarea permanenta cu clientii este esentiala pentru o informare eficienta.

«Calitatea de membru ofera accesul la produse recomandate si realizate de designeri de renume, la o gama unica de obiecte de gradina si decor si, nu in ultimul rand, la o sursa de inspiratie in proiectele de decorare si amenajare a locuintei. Mai mult de jumatate dintre clientii care au cumparat de pe Vivre s-au intors pentru a plasa noi comenzi si, cu siguranta, procentul va fi mult mai mare in viitor, dat fiind ca acest comportament se manifesta intr-un timp mai lung», a declarat Monica Cadogan, CEO Vivre

Sursa foto prima pagina: Depositphotos

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: