Comunicat de presa
Samsung Electronics Romania a lansat flagship-urile Galaxy S6 si Galaxy S6 Edge in Romania printr-o campanie integrata, care le-a oferit consumatorilor experiente si inspiratie pentru transformarea continua a stilului de viata, sub platforma locala de brand Samsung Lifestyle Desginer.
Prin campania "Calatoria Galaxy S6", dezvoltata impreuna cu Starcom MediaVest Group, Leo Burnett Group si MSLGROUP The Practice, Samsung a invitat consumatorii intr-o calatorie in care sa descopere cum isi pot transforma stilul de viata.
"Urmarind strategia globala, am construit comunicarea locala tinand cont de nevoile si specificul consumatorilor romani, pentru care dezvoltarea personala si stilul de viata reprezinta o preocupare constanta. Conceptul campaniei este puternic sustinut de beneficii inovatoare ale produsului, iar continutul autentic generat de consumatori a determinat un engagement ridicat." Nicoleta Ghinea, Digital Manager, Samsung Electronics Romania
Pe tot parcursul acestei experiente, Cristian a pregatit programe personalizate in functie de obiectivele lor si de stilul lor de viata. Experienta lor a fost urmarita pe website-ul campaniei (www.calatoriagalaxys6.ro), de peste 13 milioane de persoane.
"Am gandit campania de lansare in cele mai mici detalii, ca sa oferim utlizatorilor o experienta cat mai apropiata de lumea pe care o creeaza noile smartphone-uri Samsung Galaxy S6 si Galaxy S6 edge. Am creat o poveste in jurul fiecarei destinatii, iar in cele patru orase castigatorii concursului Calatoria Galaxy S6 au avut ocazia sa traiasca macar o parte dintre experientele pe care le ofera cele doua smartphone-uri." Ilinca Nitu, Account Director - Starcom MediaVest Group
Spune-ti parerea!