comunicat de presa:
Pentru a marca parteneriatul cu franciza James Bond, Heineken® a realizat primul selfie din spatiu in data de 5 noiembrie. Intitulat "Spyfie", acesta a avut loc in timpul unui eveniment exclusivist la care au participat peste 200 de invitati speciali, in Hoover Dam, Nevada, USA.
Pentru a crea ineditul “Spyfie”, Heineken® a lucrat in parteneriat cu specialistii in imagine satelit de la UrtheCast, folosind o camera satelit high-rezolution, numita Deimos-2 si o camera video cu ultra-high definition, Iris, montata pe Statia Spatiala Internationala.
“Campania Spectre a deschis inca o data legendara lume a lui Bond pentru consumatori, prin spotul TV care il are ca protagonist pe Daniel Craig. Punctul culminant al campaniei a fost reprezentat de participarea castigatorilor locali ai activarii digitale la primul selfie din spatiu, Spyfie, care a adus mai aproape lumea Bond de consumatorii romani,” a declarat Andrea Veress, Group Brand Manager Premium Beer Brands, HEINEKEN Romania.
Spectre, a 24-a aventura a seriei James Bond, o productie EON prin Albert R. Broccoli, Metro-Goldwyn-Mayer Studios si Sony Pictures Entertainment, a fost lansat in Marea Britanie la data de 26 octombrie si in Statele Unite ale Americii la data de 6 noiembrie. Filmul a luat cu asalt box office-urile in aproape fiecare teritoriu in care a fost lansat, totodata inregistand un nou record pentru cea mai mare lansare din toate timpurile in Marea Britanie si cele mai mari incasari din istoria box office-ului, pe o perioada de sapte zile.
Asocierea Heineken® cu franciza James Bond dateaza din 1997 incepand cu filmul "Tomorrow Never Dies", Spectre fiind al saptelea film consecutiv din parteneriat.
Spune-ti parerea!