comunicat de presa
Cu mai putin de 3 saptamani inainte de Ceremonia de Deschidere a Jocurilor Olimpice de la Rio, Procter & Gamble (NYSE: PG), producatorul Tide, Pampers si Head & Shoulders, lanseaza editia din 2016 a campaniei «Multumesc, mama!» prin noul spot video «Strong» (n.r. puternic).
Productiile realizate cu ocazia campaniilor anterioare dedicate Jocurilor Olimpice - 'Pick Them Back Up’, 'Kids' si 'Best job' ─ se numara printre cele mai vizionate spot-uri ce fac referire la prestigioasa competitie sportiva. 'Strong' duce aceasta traditie mai departe, printr-o poveste spusa dintr-un unghi diferit: rolul fundamental pe care il au mamele in viata copiilor.
“Strong“ scoate in evidenta un adevar extrem de simplu: puterea pe care mamele o demonstreaza in viata de zi cu zi are un ecou inspirational in momentele dificile prin care trec copiii. Acest lucru se reflecta in situatiile uzuale sau de anvergura in care puterea demonstrata de o mama poate face diferenta si culmineaza cu momentul in care fiecare dintre copiii se foloseste de propria incredere pentru a concura pe cea mai mare scena din lume - cea a Jocurilor Olimpice.
“Strong“ a fost realizat de catre Jeff Nichols, regizorul de la Hollywood ale carui productii includ «Midnight Special», un film recent lansat, insa extrem de disputat. “Strong“ este difuzat in peste 30 de tari, atat in format digital integral, sub forma unui videoclip de 2 minute, cat si intr-o versiune mai scurta, destinata televiziunilor.
“Campania a pornit de la ideea ca in spatele fiecarui sportiv de performanta se afla o mama exceptionala”, a spus Marc Pritchard, P&G Global Brand Officer, “iar faptul ca sustinem cu mandrie mamele este modul firesc in care ne raportam la Jocurile Olimpice, pentru ca brand-urile din portofoliul P&G sunt parte din calatoria pe care mamele olimpicilor, dar si alte mame din intreaga lume, o realizeaza zi de zi alaturi de copiii lor. Vedem cat de puternice sunt mamele in fiecare moment al vietii lor si cum copiii preiau aceasta forta si o dezvolta pe masura ce cresc. Prin intermediul campaniei noastre, invitam toata lumea sa ni se alature, pentru a spune la unison “Multumesc!“ mamelor pentru rolul esential pe care acestea il au in formarea unor copii puternici.“
In fiecare an, campania P&G dedicata Jocurilor Olimpice este inspirata de catre studiile realizate de brand-uri precum Pantene si Bounty, cu scopul de a dezvolta cele mai bune produse pentru mame si familiile lor. Acum, pentru prima data, brand-urile P&G ofera cateva dintre informatiile colectate in acest proces de cercetare in «The Global Mom Report», ce ofera noi intelesuri despre ce inseamna la ora actuala a fi mama. Iata cateva dintre concluziile acestuia:
NU ESTE VORBA DOAR DESPRE CEEA CE FAC SAU SPUN MAMELE, CI DESPRE CINE SUNT ELE
-
Kudika
Bourjois Healthy Mix - un boost de energie pentru tenul tau!
-
Kudika
INNA se alatura echipei AVON in calitate de ambasador
-
Kudika
EXOMEGA reda zambetul pielii atopice
-
Kudika
SOLE Luxury Boutique aduce pe piata locala produsele pentru...
-
Kudika
AFI Europe inchiriaza 5.200 mp brandului premium Peek&Cloppenburg...
-
Kudika
Copii mici, planuri mari
-
Kudika
Paiete, dantela si texturi pretioase pentru noile piese elegante de...
-
Kudika
Produse profesionale pentru ingrijirea parului Kava Kava
-
Kudika
ParkLake Shopping Center da startul reducerilor de iarna
A AVEA UN COPIL PRESUPUNE UN NOU TIP DE FORTA, DAR MAMELE SE RIDICA LA INALTIMEA ASTEPTARILOR
Ca parte a angajamentului P&G de a oferi zi de zi produse de calitate pentru mamele din intreaga lume, brand-urile P&G devin partenere ale sportivilor olimpici si mamelor acestora, in pregatirea Jocurilor Olimpice de la Rio 2016. Astfel, compania este alaturi de sportivi din 21 de tari din intreaga lume, printre care Canada, China, Franta, Germania, Japonia, Marea Britanie, Statele Unite ale Americii si tara gazda, Brazilia.
Spune-ti parerea!