comunicat de presa
Incepand cu luna decembrie 2016, intreaga colectie de produse cosmetice se poate gasi si in Park Lake, zona parter. Abordarea unica asupra cosmeticelor si a conceptului de frumusete intampina dorintele femeilor de pretutindeni de a purta un machiaj cat mai natural, o conditie esentiala pentru a se simti bine in pielea lor si de a fi ele insele. „Cand privesc o femeie niciodata nu ma gandesc la ce tip de machiaj i s-ar potrivi, intotdeauna mi-am dorit sa admir si sa sarbatoresc frumusetea naturala. Femeile vor sa arate si sa se simta ele insele, mai frumoase si mai increzatoare”, este mesajul fondatoarei brandului, Bobbi Brown. Mai mult decat atat, anul acesta se implinesc 25 de ani de Bobbi Brown Cosmetics, aniversare marcata sub conceptul Be Who You Are. Campania evidentieaza faptul ca un make-up potrivit in tonuri naturale ajuta o femeie sa se simta bine in pielea ei si sa se vada mai frumoasa. In plus, conceptul aniversar inglobeaza trecutul, prezentul si viitorul brandului.
Misiunea brandului este de a oferi o gama de machiaj in culori si produse potrivite pentru toate tipurile de piele, dar mai ales, sa raspunda nevoilor femeilor din intreaga lume. Astfel, secretul frumusetii este simplu: Be Who You Are! Bobbi Brown si-a inceput cariera de make-up artist in anul 1981, iar 10 ani mai tarziu pune bazele companiei sale lansand 10 nuante de rujuri esentiale pe care reuseste sa le comercializeze in celebrul magazin Bergdorf Goodman din New York. Initial, planul sau era de a ajunge sa vanda 100 de bucati in prima luna, dar iata ca asteptarile sale au fost cu mult depasite, vanzarile fiind de 100 de bucati pe zi.
Spune-ti parerea!