Incepand cu 10 septembrie Antena 1 va prezenta seria a opta a emisiunii „Vreau sa fiu vedeta”, realizata de casa de productie Mamitzu Production, care va avea o noua infatisare. „Emisiunea este o surpriza permanenta, afirma Monica Mihai directorul Mamitzu Production, cea care realizeaza emisiunea. Fiecare copil pe care il descoperim are o poveste de viata care ne schimba pe dinauntru, ne ofera mereu mesaje despre cum sa reusim sa facem fata acestei lumi, dar mai ales ne invata ca exista dragoste”. In concurs vor intra si copii ai romanilor stabiliti in strainatate, de aceasta data o fetita din Austria, pentru urmatoarele serii fiind pregatiti concurenti din Spania, Irlanda, Italia sau Republica Moldova. Realizatorii emisiunii vor aduce in platou si vedete internationale care vor fi provocate sa cante de unii dintre castigatorii seriilor anterioare. In prima editie a noii serii, Gabriela Bugle, o fetita de 10 ani, una dintre castigatoarele emisiunii, va interpreta alaturi de trupa Kaoma, marele hit „Lambada”, iar pe 17 septembrie Mario Galatanu, un alt premiant, va canta impreuna cu trupa olandeza dace-pop Dive, care se afla intr-un turneu european. Olandezii au declarat ca s-au distrat la inregistrari fiind fascinati de usurinta cu care copii s-au descurcat pe scena. „Romania are copii talentati indiferent din ce medii sociale sau intelectuale provin. La fiecare preselectie participa intre 300 si 400 de copii din toate colturile tarii, multi dintre ei fiind adusi de profesorii lor, oameni inimosi care de multe ori platesc din propriul buzunar drumul pana in orasul unde are loc castingul, pe care eu ii numesc «anonimii perfecti». Vreau sa fiu vedeta ii cauta, descopera, lanseaza si incearca sa ii pastreze in lumea artistica. Incercam de fiecare data, in limita posibilitatilor, sa facem viata mai usoara unor familii cu grave probleme”, declara Monica Mihai. „Vreau sa fiu vedeta” este una dintre productiile de succes de la Antena 1, care a realizat in luna iunie un rating mediu de 7,2%, la fiecare dintre emisiuni fiind primite intre 15.000 si 30.000 de SMS-uri din partea telespectatorilor care voteaza.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: