Setari Cookie-uri

Sansa la viata, sansa la noi amintiri

Se estimeaza ca valoarea finala a donatiei, din cadrul campaniei, catre IBCvT, va fi de aproximativ 550.000 USD

„Pentru IBCvT, campania “Sansa la viata, sansa la noi amintiri” a constituit un sprijin deosebit in dezvoltarea activitatii de chirurgie cardiaca pediatrica prin cresterea numarului de interventii si a calitatii actului medical, datorita utilizarii tehnicii de varf. De asemenea, ne bucuram ca aceasta campanie a constituit o oportunitate extraordinara de a face cunoscute populatiei atat incidenta malformatiilor cardiace congenitale, cat si posibilitatea de depistare si pasii care trebuie urmati”, a declarat doamna Monica Suciu, Manager General IBCvT Targu Mures.

Campania de informare si-a demonstrat si ea eficienta, numarul copiilor cu afectiuni cardiace care s-au prezentat la control medical crescand semnificativ. Astfel, fata de perioada anterioara, in timpul campaniei „Sansa la viata” s-a dublat numarul copiilor operati care au fost trimisi la IBCvT de catre medici specialisti. Totodata, s-a dublat numarul copiilor de peste 5 ani, cu afectiuni mai vechi, operati, iar numarul interventiilor chirurgicale efectuate la varsta optima (1-12 luni) a crescut cu 50%. In prezent, in evidentele IBCvT sunt programati 218 copii pentru evaluare si/sau tratament chirurgical pana la sfarsitul anului 2008.

Pentru a veni in continuare in sprijinul parintilor ai caror copii sufera de malformatii cardiace congenitale, Procter&Gamble va pastra activ site-ul de informare www.sansalaviata.ro, unde cei interesati pot afla informatii despre malformatiile cardiace la copii, modalitatile in care acestea pot fi corectate si tipurile de interventii care pot fi efectuate la Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu-Mures. De asemenea, contul IBCvT va fi disponibil pe acelasi site, pentru eventuale donatii ulterioare din partea celor care doresc sa contribuie la aceasta cauza.

„Campania „Sansa la viata, sansa la noi amintiri” face parte din proiectul global al P&G de a sprijini nevoile comunitatilor locale. Campania a avut un puternic ecou, bucurandu-se de sustinere din partea opiniei publice, a partenerilor P&G, a presei si a angajatilor nostri. Ne bucuram de succesul campaniei, care si-a atins obiectivul de a creste numarul de copii salvati prin dotarea celei de-a doua sali de operatii la IBCvT. Intentionam sa continuam acest proiect si anul viitor, cand vom identifica si ne vom concentra asupra unei noi cauze sociale, care sa raspunda nevoilor comunitatii”, a declarat Jose Medran, Director General P&G Romania.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
3 Octombrie 2008
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.