Setari Cookie-uri

Sansa la viata, sansa la noi amintiri

Se estimeaza ca valoarea finala a donatiei, din cadrul campaniei, catre IBCvT, va fi de aproximativ 550.000 USD

Din cei 1000 de copii cu malformatii cardiace nascuti anual, 900 necesita operatie pana la implinirea varstei de un an. In Romania, cea mai mare parte a copiilor cu malformatii sunt operati la IBCvT. Lista de asteptare este insa foarte mare. Desfasurata intre 1 iulie si 30 septembrie 2008, campania „Sansa la viata, sansa la noi amintiri” a avut un obiectiv ambitios: cresterea numarului de copii operati, prin depistarea precoce a malformatiilor cardiace congenitale si prin efectuarea interventiilor la momentul optim. Acest lucru este acum posibil datorita campaniei de informare a parintilor, a medicilor de familie si a specialistilor, precum si prin dotarea unei a doua sali de operatii la Targu-Mures. La campanie au participat urmatoarele marci Procter&Gamble: Ariel, Bonux, Lenor, Pampers, Wash&Go, Head&Shoulders, Gillette si Always.

Procter&Gamble urmareste sa sprijine dezvoltarea durabila in tarile in care compania este prezenta, lucru reflectat chiar de catre misiunea companiei: “Touching lives, improving lives”. In acest scop, P&G se implica activ in viata comunitatilor in care isi desfasoara activitatea, atat prin intermediul investitiilor economice directe (fabrica de detergenti de la Timisoara si Centrul regional de servicii de la Bucuresti), cat si prin campanii social-educationale. Programul de burse pentru studenti, programele educationale pe teme de sanatate si igiena pentru tinerele fete si pentru copii, „P&G 2000: Un calculator, o sansa in plus in viitor” si Programul de Educatie Civica „Invata sa schimbi lumea!” sunt doar cateva exemple de programe dedicate comunitatii, implementate de P&G in Romania.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
3 Octombrie 2008
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.