Sensiblu a lansat oficial saptamana trecuta noua structura a site-ului sau comercial www.sensiblu.com. Nevoia de a reconfigura site-ul a aparut ca o consecinta fireasca a interesului permanent pe care Sensiblu il acorda nevoilor lor clientilor sai. Concret vorbind, acest interes se traduce in monitorizari si studii periodice ale nevoilor consumatorilor. In urma analizei acestor studii, a reiesit faptul ca interactiunea in spatiul online este esentiala pentru consolidarea relatiei intre Sensiblu si publicurile sale. In consecinta, noul design a fost realizat astfel incat clientii sa poata regasi si in mediul online imaginea deja cunoscuta din farmaciile Sensiblu. Punem astfel accent pe aceleasi caracteristici necontestate Sensiblu: sfaturi sanatoase, profesionalism si cel mai important, o apropiere reala de consumatori. Site-ul www.sensiblu.com are o structura noua, special refacuta pentru a raspunde celor mai frecvente cereri si intrebari din partea clientilor Sensiblu. “Speram ca noul site Sensiblu sa raspunda cat mai multor asteptari ale clientilor nostri. De altfel, suntem foarte deschisi la observatii si sugestii de imbunatatire.” declara Dan Nicolescu, Marketing Communication Manager Sensiblu. Nota informativa: Sensiblu este de peste 10 ani lider pe piata de sanatate si frumusete din Romania, fiind cea mai mare retea de farmacii si singura cu acoperire nationala. Propunerea unica a Sensiblu, adresata pacientilor si clientilor celor 216 farmacii din 51 de orase, este imbinarea intre solutiile pentru o viata sanatoasa si cele pentru frumusete si stare de bine.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: