Dupa ce in anul 2008 Danone Romania a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 18% fata de anul precedent, in aceasta primavara, compania continua sa-si dezvolte portofoliul si isi rasfata consumatorii, cu un nou produs delicios: Danette Krem Cappuccino. Aceasta budinca care contine 80% lapte proaspat, se alatura celorlalte sortimente Danette, completand gama de produse Danone din segmentul “rasfat si placere”. „Piata deserturilor din Romania este o piata dinamica, in curs de dezvoltare, care reactioneaza puternic la inovatii si promotii. Pe aceasta piata, segmentul de budinci este cel mai important, avand o pondere de peste 70% in volum. In cadrul acestuia, Danette reprezinta mai mult de 50%, fiind un brand de traditie, recunoscut pentru inovatia continua si apreciat pentru varietatea de sortimente oferite,” declara Ramona Dumitrascu, Brand Manager Danette. Cu o textura unica si gust irezistibil, realizata din ingrediente simple si naturale, Danette Krem Cappuccino poate fi savurata oricand alaturi de cei dragi. Produsul se adreseaza iubitorilor de deserturi, care apreciaza combinatiile pe baza de cafea si cappuccino. Povestea Danette a inceput in Olanda, in 1969, cand Daniel Carasso a descoperit reteta unui desert special. La intoarcerea sa in Franta, a solicitat ca reteta originala sa fie imbunatatita, iar in anul 1970, Danette a fost lansata pe piata in ambalaje de 500 de grame. De-a lungul timpului, gama Danette a fost perfectionata si dezvoltata continuu. In prezent, aceasta include sub-game variate de produse: Danette Krem - careia i se adauga acum Danette Krem Cappuccino, Danette crema de zahar ars, Danette Duo, Danette orez cu lapte si Danette Duett.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: