Setari Cookie-uri

Sansa la viata, sansa la noi amintiri

Campania Sansa la viata, sansa la noi amintiri se va derula in perioada 2 septembrie 30 noiembrie 2009 si are ca obiectiv, pe langa contributia la dotarea clinicii de la Spitalul Marie Curie, si informarea parintilor, a medicilor de familie si a specialistilor, pentru depistarea precoce a malformatiilor cardiace congenitale, in vederea diagnosticarii timpurii si initierii tratamentului adecvat. Site-ul www.sansalaviata.ro vine in sprijinul parintilor cu informatii despre malformatiile cardiace la copii si modalitatile prin care pot fi corectate.

www.sansalaviata.ro ofera parintilor si celor interesati informatii detaliate despre malformatiile cardiace la copii, despre posibilitatile de corectare ale acestora, precum si date privind desfasurarea campaniei

Compania Procter&Gamble lanseaza a doua editie a campaniei „Sansa la viata, sansa la noi amintiri”. Editia din acest an isi propune sa continue demersurile intreprinse anul trecut pentru salvarea vietii copiilor cu malformatii cardiace, prin sprijinirea infiintarii unei sectii de cardio-chirurgie pediatrica la Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii “Maria Sklodowska Curie” din Bucuresti, prin intermediul unui parteneriat tripartit intre Procter&Gamble, Spitalul “M. S. Curie” si Ministerul Sanatatii. Sectia va avea o capacitate de a opera 200 de copii anual.

Campania “Sansa la viata, sansa la noi amintiri” se va derula in perioada 2 septembrie – 30 noiembrie 2009 si are ca obiectiv, pe langa contributia la dotarea clinicii de la Spitalul “Marie Curie”, si informarea parintilor, a medicilor de familie si a specialistilor, pentru depistarea precoce a malformatiilor cardiace congenitale, in vederea diagnosticarii timpurii si initierii tratamentului adecvat. Site-ul www.sansalaviata.ro vine in sprijinul parintilor cu informatii despre malformatiile cardiace la copii si modalitatile prin care pot fi corectate.

„Campania „Sansa la viata, sansa la noi amintiri” are drept scop cresterea numarului de copii operati, prin depistarea precoce a malformatiilor cardiace congenitale si prin efectuarea interventiilor la momentul optim. Acest lucru se va realiza printr-o campanie de informare a parintilor, a medicilor de familie si a specialistilor, precum si prin sprijinirea infiintarii unei sectii de chirurgie cardio-vasculara pediatrica in cadrul Spitalului “M.S. Curie”, prin intermediul unui parteneriat tripartit intre Procter&Gamble, spital si Ministerul Sanatatii. Pentru ca demersurile de amenajare a blocului operator sa inceapa cat mai repede, Procter & Gamble a donat deja Spitalului “M.S. Curie” suma de 600 000 RON. Speram ca valoarea totala a donatiei, la sfarsitul campaniei, sa fie de minim 1,2 milioane de RON, similara donatiei de anul trecut de la Targu-Mures”, a declarat Olivia Ciubotariu, Specialist Relatii Externe la P&G.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
4 Septembrie 2009
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.